Zoals sommige al weten ben ik erg onzeker. Nu ik wat verhalen over miskraam heb gelezen nog meer. Ik heb een paar dagen bloedverlies gehad op vakantie maar besteede hier verder niet veel aandacht aan. Nu heb ik heel erg buikpijn gehad en last van diarree misselijkheid, flauwvallen. Ik ging ervan uit dat het een voedselvergifting was maar zou dit ook een miskraam geweest kunnen zijn???? Heb je bij een miskraam deze verschijnslen?? (ga van alles in mn hoofd halen) Groetjes een onzekere chiesa
Als je echt zekerhied wil zou ik even contact opnemen met je vk of huisarts. Hoever zwanger ben je nu?
Ben nu 6 weken ALS het goed is. Heb vanmorgen mn huisarts gebelt maar die is er niet en de vervanger zou mij met het spreekuur terug bellen maar dat heeft hij niet gedaan... Ik bel morgen wel weer. Maar dan zit je hier de verhalen te lezen en dan word ik nog onzekerder pff. Dus ik hoop dan toch dat iemand kan zeggen of ze deze verschijnselen herkennen.
Hey Chiesa, Ik kan je helaas niet vertellen of deze verschijselen erbij horen, maar kan me voorstellen als je de verhalen van hier leest, je niet meer optimistisch kan zijn. Ik zou toch echt een VK bellen, je moet niet te lang met die onzekerheid rondlopen. Ik hoop echt voor je dat alles nog goed is. Veel sterkte, Hope
Mijn eigen huisarts heeft me net gebeld en vertelde me dat deze verschijnselen hierboven niet bij een miskraam horen en dat het toch echt een voedsel vergiftiging is geweest. Dat stelt me gelukkig wel ietsgerust. Toen ik haar vertelde dat ik een paar dagen gebloed had zonder pijn en zonder vlokken/stoldels zoals zei beschreef vond ze t ook raar en vertelde eerlijk dat ze het ook niet wist. Ik moest inderdaad een afspraak maken voor over 2 weken bij de verloskundige want op dit moment kun je niets doen. Ze zei: gedraag je tot die tijd wel zwanger he! Ze vroeg of ik nog bloedde, pijn had, zwangerschapsverschijnselen had, maar geen van allen!!!! Dat worden dus 2 hele lange weken!!! Ik hoop zo dat alles goed is/komt.... Bedankt Hope!
meid wat verschrikkelijk ...lange weken idd. ..ik duim voor je dat alles goed blijft gaan ..ik zal aan je denken ...knuf asjuh
Hey meis, wat lees ik nu.... Kan me voorstellen dat je je hartstikke onzeker voelt. Ik was zo blij toen ik las dat je zwanger bent/was....Ik hoop van harte dat alles goed is en ga heel hard voor je duimen. Hoop dat die 2 weken snel voorbij zijn. Dikke knuffel meid.
Vreselijk dat wachten, maar als het dan beloont wordt met goed nieuws. Ik duim in ieder geval voor je. Liefs Hope
Wat een vervelende situatie. Kun je anders de VK niet bellen om een echo te laten maken. Misschien zien ze geen vruchtje maar ze kunnen aan de vorm van je baarmoeder wel zien of alles nog in orde is. Bloedverlies, kramp en diarree heb ik inderdaad gehad rond mijn miskramen, maar misselijkheid en flauwvallen. Oh meis, ik hoop zo voor je dat die twee weken snel voorbij zijn en dat alles nog goed is... Liefs, Wendy
Allemaal bedankt!! Weet niet waarom maar ik zie het gelukkig allemaal positief!! Voelde gisteravond een hele poos mijn buik 'borrelen' en had meteen het gevoel dat het goed zat! (waarschijnlijk is het toch dat je baarmoeder groter word gemaakt?) Het blijft toch nog 2 weken afwachten, maar zoals de dokter zei gedraag ik me zwanger!!