Mijn zoontje heeft kma. nu zit hij al een tijdje op de nutramigen 1 en dat gaat super! nu mocht ik overstappen op nutramigen 2 (opvolgmelk) ging prima, alleen merkte dat mijn zoontje langzaam zich weer anders ging gedragen.. ging weer snotteren, piepen, buikpijn, diaree, uitslag en noem zo maar op nu vertelde de diatiste dat het niet kon dat hij daar op reageerde dus die vond het raar.. maar omdat het toch heel duidelijk een reactie was moest ik stoppen en terug gaan op de nutamigen 1 en meteen verdwenen alle klachten weer. nu moet ik over 2 weken langzaam weer terug.... in de hoop dat hij dan geen reactie geeft... wat nu als hij wel een reactie geeft? kan slechts op nutrimagen 1 blijven zitten toch? herkent iemand dit?
Tja, het kán wel. Nutramigen AA is helemaal vrij van eiwitten, maar is een voeding op basis van aminozuren, die krijgt ons zoontje nu. Omdat hij ook niet goed tegen de nutramigen lgg 2 kon. Voor de nutramigen lgg 2, had hij friso allergy care.
oke fijn om te horen!! nutramigen aa is dat ook een opvolgmelk? ken ik niet? de diatiste vond het raar en vertelde mij dat als alles weer rustig was ik het weer heel langzaam moest introduseren maar daar heb ik eigenlijk nog niet zon zin in! hij was echt weer flink aan het reageren en heel de dag en nacht slecht humeur.. nu weet ik niet goed wat ik moet doen..