Hallo dames misschien ben ik niet de enige maar ik ben gek op kinder bueno's =P nou had ik laatst iets heel raars. Ik ging naar de albert heijn bij mij in de buurt kocht een pakje maakte het thuis open en wat bleek.. 1 van de 2 reepjes was open gemaakt en van gegeten terwijl de buiten verpakking echt helemaal dicht was dus je zou denken dat het in de fabriek moet zijn gebeurd, want er ontbrak gewoon echt een stuk van die reep. Dus ik naar de website gegaan om een melding van te maken, hebben ze geen email adress niks dus kon het gewoon niet melden :/ ben in ieder geval wel voorzichtig met het kopen van kinder bueno's bedoel t' is toch bespottelijk dat je iets koopt en dat er gewoon een deel van ontbreekt :/ zijn er meerdere die dit soort dingen hebben mee gemaakt?
Oh dat is gek!!!!!! Ik zou idd zeggen dat het in de fabriek is gebeurd (heb je geen prijs gewonnen ofzo? 'Aangegeten kinder bueno betekent 10.000,- winnen' ofzo?? ). Ik heb ooit een rups in de sla gehad tijdens kerstmis, gewoon zo'n zakje kant-en-klare sla, brrrrrrrrrrrrr. Maar heb hier wel gekkere verhalen voorbij zien komen.....
Weet je zeker dat ervan gegeten was, was er niet gewoon een stuk afgebroken in de fabriek bijv? Lijkt mij eerder eigenlijk, kan gebeuren toch? Ferrero Nederland ? Contact
Ik heb het ook een keer meegemaakt met een kinderbueno. Volgens mij is er dan gewoon een stukje afgebroken tijdens of voor het verpakken. Maar ik had hem toen niet opgegeten iig, voor de zekerheid zeg maar
het zou kunnen dat dat het is afgebroken maar dan vind ik het raar dat het plastikje om de reep heen open gescheurd was. zal eens die site proberen staat me bij dat ik dat al geprobeerd had en er toen geen email bij stond :/
Ik zou het idd proberen te melden, ik had dat een keer met liga, toen kreeg ik 4 pakken ofzo thuisgestuurd
Dat is heel erg en moet je zeker even melden. Ik zou even bellen met het nummer dat hier onderaan de pagina staat. Kinder is een onderdeel van Ferrero: Ferrero Nederland ? Contact