hallo allemaal ik lees al een poosje mee maar kan mijn vraag er nog niet tussen ontdekken dus vandaar dat ik mij meld. sinds juli zijn wij ook bezig om zwanger te worden, sinds een paar dagen heb ik last van mijn darmen, je kunt gewoon horen dat ze bezig zijn en heb dunne ontlasting, sinds 2 dagen ben ik s'morgens ook misselijk dat ik af en toe moet overgeven (terwijl ik dit normaal alleen heb tijdens een heftige buikgriepaanval) en gister en vandaag leek het wel als of ik onder een trein was gekomen, overal spierpijn. ook ben ik zooo moe ! maar ik heb geen koorts o.i.d volgende week kan ik testen maar ik ben benieuwd hoe jullie erover denken, of ik een kans maak in deze ronde ja of nee
Ik was beide! Ik had 2 dagen voor mijn nod een positieve test en de volgende dag kreeg ik hartstikke buikgriep... haha! De positieve test bleef gelukkig wel en is nu mijn zoontje!
caro ik heb hetzelfde gevoel heb zelfs een lichte verhoging als ik wakker word met gloeien en al haha maar dit trekt binnen 10min weg Ook heb ik het mega koud
Dit herken ik ook. Ik heb sinds maandag buikpijn onderin mijn buik, steken, misselijk en hoofdpijn. Heb nu ook last van lage rugpijn. Ben vanmiddag bij de dokter geweest. Hij heeft gevoelt binnenin naar mijn eierstokken etc, maar daar was alles goed. Er is gekeken voor blaasontsteking was ook helemaal goed. Hij kon zwangerschap niet helemaal uitsluiten, maar omdat ik nog 12 dagen moet lijkt het mij en hem niet logisch dat ik daar nu al iets van voel of ik moet eerder mijn ei hebben gehad, maar alles kan. De afgelopen maanden heb ik een regelmatige cyclus gehad, dus zou wel vreemd zijn als het nu anders zou zijn. Het kan allemaal. Anders kon het een griep of zo zijn, maar heb geen koorts, heb me nog nooit zo gevoelt ook niet als ik ziek was. Ga morgenvroeg toch even een testje doen, maar die zal waarschijnklijk negatief zijn, omdat het te vroeg is.
hey tamtam, Ik ben ook sinds 2 dagen misselijk, mijn nod is 12 a 14 oktober dus het lijkt mij nu ook veel te vroeg om wat dan ook te voelen, toch denk ik eraan... zijn er mensen die misselijk worden voor een innesteling? dacht dat dit niet kon...
Misselijk bij de innesteling heb ik eigenlijk ook nooit gehoord, maar misschien kan het wel. Ik ben niet alleen misselijk, ook andere "kwaaltjes". Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief zoals verwacht. Nog 11 dagen geduld
succes met wachten. iK wist ineens waar ik mijn buikpijn mee kan vergelijken het is net of er net een spiraaltje geplaatst is . Dat gevoel heb ik nu alleen dan niet zo heftig .