2de ronde Clomid > onmiddellijk opnieuw starten

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Veke3107, Dec 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veke3107

Veke3107 Lid

Oct 20, 2006
    72
    0
    0
    Mechelen
    Dag dames,

Ik heb in November een 1ste kuur Clomid achter de rug (regels opgewekt met Duphaston). 1ste ei gekomen met Pregnyl (18 mm) maar denk niet dat het deze keer raak is.

Denk dat mijn regels spontaan gaan doorkomen deze keer (heb zo weer een harde buik).

Mag ik dan automatisch terug starten met Clomid op dag 3 of moet ik eerst terug op consultatie bij de fertiliteitsarts.

Graag julle ervaringen.

Groetjes,
    Veke

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    ik denk het wel, is een goede vraag. ik begin met clomid 50gr volgende cyclus

3. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hangt er van af wat je fert arts wil ...
    heb je al een recept dan voor clomid ?
    hangt er denk ik ook wel een beetje vanaf hoe deze cyclus gegaan is ...mooi ei goede progestron waarde etc ...

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik moet altijd terug komen omdat ik erg veel last heb van cystes. Misschien dat jij wel gewoon mag beginnen.

5. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    de een is eerst een paar cycli's onder controle, de ander (ook ik) krijg een recept en mag proberen. Als je ongesteld bent, mag je idd op dag 3 beginnen als je de clomid hebt gekregen en verdere geen afspraken met gyn of fert.arts. hebt.

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    toen ik de eerste ronde clomid achter de rug had had ik hele mooie eitjes er was er toen 1 gesprongen heel keurig

ik moest daarna op controle en mocht toen ook de tweede ronde aan de clomid

en zie nu het resultaat

Share This Page