Dag dames, Ik heb in November een 1ste kuur Clomid achter de rug (regels opgewekt met Duphaston). 1ste ei gekomen met Pregnyl (18 mm) maar denk niet dat het deze keer raak is. Denk dat mijn regels spontaan gaan doorkomen deze keer (heb zo weer een harde buik). Mag ik dan automatisch terug starten met Clomid op dag 3 of moet ik eerst terug op consultatie bij de fertiliteitsarts. Graag julle ervaringen. Groetjes, Veke
hangt er van af wat je fert arts wil ... heb je al een recept dan voor clomid ? hangt er denk ik ook wel een beetje vanaf hoe deze cyclus gegaan is ...mooi ei goede progestron waarde etc ...
Ik moet altijd terug komen omdat ik erg veel last heb van cystes. Misschien dat jij wel gewoon mag beginnen.
de een is eerst een paar cycli's onder controle, de ander (ook ik) krijg een recept en mag proberen. Als je ongesteld bent, mag je idd op dag 3 beginnen als je de clomid hebt gekregen en verdere geen afspraken met gyn of fert.arts. hebt.
toen ik de eerste ronde clomid achter de rug had had ik hele mooie eitjes er was er toen 1 gesprongen heel keurig ik moest daarna op controle en mocht toen ook de tweede ronde aan de clomid en zie nu het resultaat