Ik heb sinds vanmiddag licht bloedverlies.En nu vraag ik me af of het misschien een innestellingsbloeding is of dat het het begin van het eind is.Dus ongi. Ik moet nog tot en met maandag de progestanbolletjes gebruiken. En de tp was precies een week geleden. Hoe snel werden jullie na de tp ongesteld?
Nou, ik geloof dat dit topic alweer dicht mag.Heb ff gegoogled; Als het embryo stopt met de celdelingen en niet tot innesteling komt begint de menstruatie 8 tot 12 dagen na de terugplaatsing. De lichaamstemperatuur zal dan ook dalen. Er bestaat een zeer kleine kans dat u ondanks bloedverlies toch zwanger bent. Het bloedverlies is dan veel minder dan u van een menstruatie gewend bent en de temperatuur blijft hoog. Ik zit dan wel op dag 7 na tp, maar ik weet genoeg.Game over.
Ik heb zelf geen ervaring met tp etc., maar geef de moed nog niet op hoor! 7 dgn na tp lijkt mij meer op innestelingsbloeding dan menstruatie en zeker als je temp ook nog hoog is. Normaal daalt je temp eerst en daarna wordt je ongie. Duim voor je. gr vruchtje
Oh Zara........Ik hoop dat het niks is, maar positief kun je het niet zien idd...... Ga toch nog even duimen, je weet maar nooit. Als het bij licht verlies blijft kan het toch wel innesteling zijn.... Progestan houdt vaak een ongi tegen en komt vaak pas op gang wanneer gestopt word met de progestan.. Sterkte in ieder geval!
Zara Succes. Het kan nog allebei de kanten op. Hou hoop. Dit topic doe ik wel dicht. Je kan dit soort vragen het beste stellen in het andere topic. IVF/ICSI. Groetjes, Elvira