reborn babies (poppen)

Discussie in 'De lounge' gestart door Klaproos, 14 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja ik vind ze er ook eng uitzien.
    Sommige zelfs een beetje blauw brrr.
    Ik vind het wel ontzettend knap hoe ze zoiets maken.

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Brrrr :$

3. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Sommige zijn inderdaad wel een beetje eng, anderen weer erg mooi en net echt.
    Ik heb zelf ook zo'n soort pop, alleen niet vol siliconen. Wel gekocht op de poppenbeurs, met een echt certificaat. Mijn schoonmoeder heeft er ook meerdere, staan gewoon in huis voor de sier, zoals de één poppen heeft van porselein heeft zij deze. Maar die staan gewoon te staan of liggen te liggen, ze kijkt er verder niet naar om :) De mijne heeft heel lang in een maxi op mn kamer gestaan toen ik nog thuis woonden, voor sier. Nu ligt ie ergens boven voor oud vuil, haha.

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oh ik vind ze wel leuk! niet om te hebben ik heb een echte in peuterformaat maar achgossss vind ze wel schattig! (alleen de FrontPage bekeken)

6. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik vind ze eng en lelijk :( Brrr Kan me niet voorstellen dat je zo'n pop in je huis wilt hebben

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik vind ze eerlijk gezegd heel mooi, maar op de site die jij plaatst vind ik ze juist niet mooi gemaakt, heb veel mooiere van dit soort poppen gezien.

Kopen? Nee dat zou ik niet doen en al helemaal niet ermee rond lopen. Als ik er al een zou kopen dan gewoon voor de sier voor in huis. Mijn tante heeft een vitrine kast met allemaal van deze baby's zitten erg mooie bij vind ik persoonlijk.

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik vind het mooi.
    Maar ik heb ze dan ook zelf gemaakt.
    Ik heb er nog een paar in huis..

En NEE ik loop er niet mee te doen alsof het een kind is :p
    Ze liggen momenteel ook op zolder, daar voor stonden ze gewoon boven in de boekenkast. ;)

Ik vond het vooral leuk om ze te maken, is heel veel werk en erg moeilijk. De eerste zijn dan ook flink mislukt. :p

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ik vind deze veel mooier bijv.

10. Rosareentje

Rosareentje Niet meer actief

Ik vind ze doodeng! Net gebalsemde baby's of zo... De haartjes op de koppies lijken wel super echt. Maar nee, niets voor mij...

11. Rosareentje

Rosareentje Niet meer actief

Deze zijn inderdaad veel mooier, ik vind deze helemaal niet eng.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Die onderste vind ik inderdaad echt heel erg mooi gemaakt!

13. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Zoiets zie ik dus ook voor me! Of iemand die kinderloos achterblijft en dit als vervanging zoekt..

Sommigen zien eruit als mijn nichtje wat met 30 weken zwangerschap in de buik overleden is :)

14. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ieuwwww *ril*:$
    Die zijn idd veel mooier. Op ebay staan ook supermooie. Maar deze zien er niet dood uit:p

15. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik wist niet dat het bestond,
    maar bij het kijken naar de foto's krijg ik ook een heel naar gevoel.

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Wow, die onderste op die foto van Charisse is écht heel mooi. Zou zo denken dat het een echte baby is. Maar het helpt denk ik wel mee dat de oogjes dicht zitten. Bij één van die andere poppen met die extreem blauwe ogen zijn de ogen wel heel errug groot. Ja, baby's hebben grote ogen, maar het zijn geen aliens... ;)

17. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    wij hadden voor onze eerste een maxi cosi via marktplaats gekocht, toen we daar waren vertelde die vrouw dat ze geen kinderen kon krijgen en dat ze ook zo'n echt uitziende pop hadden en daar haddden ze maxi cosi (limited edition met alles erop en eraan) voor gekocht...ze waren er de hele familie mee rond geweest in de woonkamer stond een celine wieg (ook nieuw gekocht) en daar lag de "baby" in en of we het ook even wouden zien...hele kamer hing ook vol met felicitatie kaartjes voor de "baby"

we hebben snel afgerekend en wegwezen...zie die pop nog zo liggen...brrrrr net een lijkje

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    OMG dat is wel erg creapy.

19. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Ik vind sommige er erg vreemd uit zien, ook een 'dood' kleurtje lijken ze te hebben. Heb op internet wel eens 'echtere' gezien, en ook in minder vreemde posities :p.
    Zelf zou ik er nooit een willen hebben, maar goed, ieder zijn ding.

20. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    #40 Maxellera, 14 feb 2014
    Laatst bewerkt: 14 feb 2014

Deel Deze Pagina