Nou, als ik dan een pop zou kopen die er zo uitziet als een echte baby, dan moet het op zijn minst een mooie baby zijn
Ze lijken inderdaad op echte baby's beetje eng dat een baby zo goed "nagemaakt" kan worden. Zelf zou ik er nooit een kopen, heb liever een babyborn ofzo haha.
Er zijn er ook heel veel die zo'n pop laten maken van hun overleden kindje.... ik weet ook echt niet wat ik daarvan moet denken....
Ik vind het zelf ook apart... maar heb ook mooiere gezien dan er op deze site staan! Heb het namelijk ook weleens op tv gezien.
Mijn moeder heeft ze eens bij mijn tante gezien, maar die vond het net op een overleden kindje lijken. 25 jaar terug heeft mijn moeder haar schoonzusje hun zoontje verloren 3 uur na de geboorte en mijn moeder vond het dus net op een dood kindje lijken. Van mij zou het niet hoeven, vind het knap dat ze het zo na kunnen maken, maar ik hoef ze zelf niet in huis.
Ik vind ze eng Zag ook dat je prematuur kinderen (popjes) kan kopen Snap niet zo goed waarom iemand dat wil hebben
Misschien willen de moedersvan overleden kindjes nog iets tastbaars hebben wat ze aan hun kindje doet denken. ik kan dat heel goed begrijpen. ......
Ik vind ze toch wel heel mooi nagemaakt . Zelf hou ik niet van poppen en knuffels maar zoals de ene armbanden spaart zo spaart de ander babypoppen. Er zullen misschien ook mensen tussenzitten die met het hebben van zo'n pop hun verdriet van een overleden kindje kunnen verwerken.
Ik heb er eens een programma over gezien op t.v., ik vind het knap dat ze ze zo kunnen maken dat ze net echt lijken. Inderdaad, ieder zo zijn hobby en als het geen hobby is, maar als het meehelpt bij de rouw, prima toch, iedereen rouwt op zijn eigen manier.