Ik kwam dit tegen op Youtube. Heb zelf ook zo'n soort pop, alleen dan geen siliconen, dus niet zo'n hele levensechte, maar deze zijn echt levensecht zeg! Bizar! Day in the Life of Zoe and Prim! - YouTube
Heb er wel eens een documentaire over gezien. Ook wel over een vrouw die haar overleden kind had laten namaken.
Oh jeetje dat vind ik helemaal bizar Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden... ieder z'n meug denk ik dan maar.
Ik vind de poppen extreem mooi nagemaakt; ik kan er alleen niet met mijn hoofd bij wat een volwassen vrouw bezielt om net te doen alsof het echte kinderen zijn en er op die manier mee om te gaan. Is het iets van gemis tegenover 'echte kinderen' ? Is het omdat ze kinderlijk is en met poppen wil spelen, of waarom heeft ze deze hobby? Ik bedoel; van mij mag ze, ze doet maar - maar ik begrijp de gedachtegang niet. Je speelt nog steeds met poppen. En na een kwartiertje/half uurtje nadat ik met mijn kleine nichtje en haar barbies heb gespeeld, ben ik er alweer klaar mee. Dus die poppen, tja. Ik weet het niet. Veel succes en plezier ermee, zou ik zeggen tegen die vrouw en mij verder verwonderen.
Ik denk dat je niet helemaal goed bij je hoofd bent als je als volwassene zo serieus met poppen speelt, op zich vind ik de poppen heel mooi gemaakt en bv je kindje laten namaken als soort herinnering zou ik nog kunnen snappen (of ze nou nog leven of niet) maar echt voeden en verhalen verzinnen, noem ik je echo coocoo hoor, maar ze zullen wat tekort komen ergens denk ik dan maar, en dat is zielig genoeg.
Ik vind reborns op zich niet eng en zelfs mooi, maar deze vind ik ook creapy. Deze lijkt zo echt dat het net een, sorry, dood kindje lijkt.Brrrr....
Ik kan het vakmanschap wat in het maken van deze poppen moet zijn gaan zitten echt waarderen, het zijn kunstwerken. Maar dan nog vind ik ze eng. Tja, ik heb één keer een volwassen vrouw gezien die ook met poppen sleepte, ze was zwaar dement. Ik hoop dat de vrouw in dit filmpje een stuk beter in haar vel steekt. Ik vind het toch wel zielig.
Dat je zo'n pop mooi vind, oke begrijpelijk. Ze zijn ook mooi gemaakt. Maar doen alsof het je 'echte' kinderen zijn, gaat toch wel erg ver! Maarja ik zie mensen ook hun hondjes in kinderwagens vervoeren als ik in de stad loopt, dan ben je in mijn ogen ook niet helemaal lekker.
Ik vind de reborn poppen geweldig, maar kan er ook niet bij dat je er echt mee gaat spelen, laat staan mee op pad gaat. Ik vind ze wel heel mooi om zo neer te leggen en mooi kleertjes aan te doen, maar daar blijft het dan ook bij. Overigens ga ik binnenkort zelf een cursus volgen om ze te kunnen maken.