Bedrijfsnaam veranderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 12 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Na 3,5 jaar merk ik dat mijn bedrijfsnaam toch niet helemaal meer aansluit bij wat ik uit wil dragen.
    Maar dan nu, folderwijzigingen/visitekaartje is mij allemaal duidelijk.

*KVK
    *Belastingdienst
    *Domeinnaam wijzigen (ligt een beetje ingewikkeld volgens mij?)
    *maar misschien nog wel t aller belangrijkste, ik heb nu 5 google recensies, 23 facebook recensies, verdwijnen die allemaal met een naamswijziging?
    *En hoe zit het met de vindbaarheid van mijn producten die ik aanbied?
    Momenteel sta ik bovenaan als je intypt ....... woonplaats, blijft dat dan zo?

2. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Het is niet altijd mogelijk om je bedrijfsnaam te veranderen op facebook. Persoonlijk geen ervaring mee maar een pagina die ik volgde had daar last van en heeft dus een nieuwe pagina moeten maken, dan ben je de recenties ook kwijt.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Oei dat is niet handig heb ook veel volgers en likes. Ik ga daar ook eens naar informeren!

4. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.287
    11.896
    113
    En als je een ondertitel of slogan maakt die uitdraagt waar het bedrijf nu voor staat?

5. rums

rums Niet meer actief

Wij hebben de bedrijfsnaam veranderd op fb en hadden alles nog. Geen problemen gehad.

6. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ik had mijn bedrijfsnaam gewijzigd. Dus moest het ook op mijn fb pagina worden aangepast.

Dat was wel een ding! Mijn nieuwe naam werd continu afgekeurd! Werd er gek van.

Uiteindelijk een nieuwe pagina gemaakt. Balen, want ik was idd alles kwijt. Al mn recensies en ruim 3000 volgers!

Ineens, na een maand of 2, kreeg ik een melding dst de naam gewijzigd was.

Ik heb toen besloten de pagina's samen te voegen. Dat ging goed!
    Maar makkelijk gaat t niet op fb.

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb geen ervaring qua FB en naamswijzigingen, maar is het anders geen optie om op de "oude" pagina een link te plaatsen naar de nieuwe pagina en evt de mensen die een recensie plaatstem te vragen of ze een nieuwe recensie willen schrijven?

Deel Deze Pagina