Hallo dames, Omdat ik tegenwoordig bij alles twijfel zou ik graag van anderen horen of deze ovulatietest positief of negatief is. Ik vind hem in het echt dikker en duidelijker lijken maar zoals ik al zei, ik vertrouw niet meer op mezelf!
Poeh, ja, het ene streepje is wel wat lichter he? Dus volgens mij moet hij echt hetzelfde zijn (in tegenstelling tot een zwangerschapstest). Dus ik zeg van nee, niet helemaal. Maar misschien zit je wel in de buurt?
Ja ik denk ook eerder dat de test negatief is. Komende dagen even wat meer testjes doen om verschil te kunnen zien. Ik ben nog aan het "ontpillen" en heb dus totaal geen vat op mijn cyclus!
Ik gebruik die testen van Sensitest en daar moet je echt 2 streepjes zien. 1 teststreep en een streep in het andere venstertje. Nu lijkt het me verwarrend.
Damess.. ben al even aan het testen en had op dag 16 een bijna positieve ovulatietest dag erna wat minder en nu ook weer positief.. welke is het donkerste? En wat kan ik hieruit opmaken. Die drie onder elkaar zijn allemaal testen van sochtends die van zwanger en kids van net...
Ik vind de derde het donkerste lijken. Geen idee wat je hieruit kan opmaken. Ik vind het ovuleren en zwanger worden een erg verwarrend en frustrerend proces! haha