en ik kan trouwens wel tegen morfine. . ik heb namelijk al verschillende operaties voor de ks gehad, en ook na de ks injecties met morfine. dus ik ben echt ziek geworden van dat spul..
Vreselijk spul! Het hielp niet om mijn rug-weeën-storm draaglijker te maken en ik was tussen de weeën door zo van de wereld, dat ik vergat adem te halen. Mijn man moest mij hier steeds aan helpen herinneren en ik voelde me elke keer heel ver weg zakken Maar op het moment van de wee dus wel enorm veel pijn nog Toen ik 10cm had is de pomp uitgezet, werd ik weer helder, heb ik 3x geperst en toen was mijn dochter er met een goede APGAR score. Mocht ik de volgende keer pijnstilling nodig hebben, dan ga ik voor een epiduraal. Succes bij je bevalling!
Okee, hopen dat we er beide wat aan hebben. Zie nu pas dat jij nog maar 1 weekje hoeft; wat spannend! Hou je me op de hoogte als de kleine geboren is? ben benieuwd! Sterkte als het zover is, en inderdaad; de pijn zal komen. Maar we doen ons best er op de goede manier mee om te gaan
Had door inleiding een weeenstorm en heb spijt niet eerder er om gevraagd te hebben Heerlijk dat High gevoel 😁😁beter dan die storm die niet te handelen was! Deze x weer inleiding maar ik vraag er bijtijds om haha!
Hoop nog minder haha, vanmiddag accupunctuur gehad en morgen voetreflexologie ivm bekken is het bijna ondraaglijk. Anders maandag strippen Ik laat het je weten ! Ik beval trouwens ook in een bevallingsbad heerlijk !
Nou geloof mij in een weenstorm met persdrang vanaf wee 1 hou je dat ms twee of drie uren vol maar dan denk je echt dat je doodgaat hoor. De pijn was niet minder maar had nu wel af en toe even een moment dat ik kon ademhalen! Ik teken er voor en gaarne snel mocht ik door de as inleiding weer in een storm belanden.
Heel herkenbaar vandaar mijn vraag om pijnstilling de eerste bevalling. En toch denk ik in combinatie met hypnobirthing, haptonomie en een bad bevalling dat ik een stuk verder kom dan bij 3-4 cm al gillen om pijnstilling In ieder geval dat hoop ik
ik stond er hetzelfde in als jij voor de bevalling van mijn eerste. maar toen ik ingeleid werd was de pijn op een gegeven moment zo erg dat ik toch iets wilde tegen de pijn. ik wilde geen ruggeprik, maar de remifentanil was een goede oplossing. ik heb die ook maar een uurtje gehad ofzo. Het zorgt er niet voor dat alle pijn weg is ofzo maar wel de scherpe randjes. ik kon in ieder geval weer normaal ademen... voor mijn volgende bevalling hou ik het weer ik gedachte.
Ik vond het heerlijk spul, blij dat ik de weeën minder voelde (weeënstorm). Ik was zo blij dat ik het kreeg, het zorgde ervoor dat de bevalling dragelijker werd. Ik kreeg het pas toen ik al 10 cm ontsluiting had (toen hebben ze me vliezen gebroken en kreeg ik geen persweeen). Ik was van 0 cm naar 10 cm gegaan in 2 uur en ik was helemaal in de war. Door het pompje kon ik weer een beetje bijkomen. Naar mijn idee drukte ik bijna niet op het knopje, maar volgens mijn man zat ik als een razende te drukken, daar kan ik me niets meer van herinneren. Nadat de pomp uit is gezet was ik snel weer helder! Ik ben uiteindelijk met de vacuümpomp en een flinke knip bevallen, dit kwam niet door het pompje. Zoontje lag veel te hoog en volgens de gyn had ik hem er nooit op eigen kracht uit gekregen. Bij de volgende zou ik er wel weer voor kiezen, mocht het nodig zijn!
Aha, oke! Dan hoop ik ook voor jou dat het er snel op zit! Wij hadden ook een badbevalling in de planning, totdat er GBS ontdekt werd waardoor ik nu verplicht in ziekenhuis moet bevallen aan infuus met AB. Dus die "droom" van een relaxte bevalling in het water konden we laten varen helaas. Dat maakt het nu allemaal wel een stukje serieuzer, want toen ik dat idee tot 27 weken in gedachten hield stond ik er erg zelfverzekerd in. Toen we te horen kreeg dat het een ziekenhuisbevalling werd voelde ik me gelijk een stuk "afhankelijker" op één of andere manier. We zullen zien hoe het gaat lopen...