Hoi allemaal, Ik ben in december 2013 bevallen van een gezonde dochter en afgelopen zaterdag had ik ineens met wat schrik een positieve test in mijn handen. Vandaag heb ik een clear blue gedaan en deze geeft nu aan dat ik ongeveer 5 weken zwanger ben. Nu is het zo dat ik echt geen enkele symptoom heb. Wel een aantal keer duizelig als ik opsta oid maar niet moe, misselijk maar ook geen pijnlijke borsten. Wel steekjes onderin, vooral als ik druk ben geweest. Mijn vraag. Herkent iemand dit? & steken onderin, kunnen die duiden op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Duidt dit allemaal al op een miskraam?! Ik kan 4 juni pas voor een echo terecht....
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap ♥ ik weet verder niets van buitenbaarmoederlijke zwangerschap af Deel je zorg anders even met de huisarts wie weet kan zij een vroegere echo voor je regelen. Er zijn echt wel vrouwen die pas later symptomen krijgen.
Gefeliciteerd! Ik had in het begin ook niet meer kwaaltjes dan alleen pijntjes in mijn onderbuik. Totdat na een paar weken de misselijkheid kwam... Mijn borsten deden echt pas heel laat pijn, toen de meeste dames die zo ver waren als ik er al bijna geen last meer van hadden... Geniet van jullie verrassinkje
Bedankt voor jullie lieve reacties. Bij de eerste had ik ook weinig last maar waren de zere borsten echt heel erg aanwezig... We gaan het zien & hopen op een goede afloop!
Linn11 Hoi Lin, Ik weet precies wat je bedoeld!! ik ben in nov 2013 van mijn dochtertje bevallen en vandaag erachter gekomen dat ik zwanger ben. ZERO symptomen terwijl ik het bij de eerste keer echt aan mijn borsten voelde! die deden zo´n zeer. Ik was 3 weken over tijd en ik dacht laat ik toch maar eventjes een testje doen. En wat kwam eruit, ZWANGER OMG
Blijkbaar heb je niet altijd symptomen. Ik heb ze nu ook (nog ) niet, en bij de zwangerschap hiervoor ook pas vanaf een week of 6/7 misselijk. Bij de eerste 3 kinderen altijd veel pijn aan mijn borsten gehad, maar bij de 4e en nu dit kindje ook nog niet. (kan nog komen ) Ik voel me niet zwanger, maar ben het toch echt.
Laar!! Wat grappig. Ook een tijdje terug pas bevallen.... Mijn dochter wordt ook grote zus. Vind t wel spannend hoor. Wanneer heb je je eerste echo? Mamabri hoever ben jij?
Gefeliciteerd! Iedere zwangerschap is anders zegt men. Vorige keer voor NOD al misselijk maar slechte echo. Nu geen klachten en mooie hartslag met 6w3d
Verrassing! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik had ook geen enkel symptoom, maar nu toch echt 36 weken zwanger.. Merkte het pas echt een beetje aan de hond haha..