Baby voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lotch89, 4 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotch89

Lotch89 Lid

24 sep 2022
    53
    22
    8
    Vrouw
    Goedemorgen, ik ben nu een kleine 20 weken zwanger en voel de baby sinds week 17. Mijn placenta ligt achter. Sinds week 18 voel ik hem ook echt vrij duidelijk en sinds vorige week eigenlijk elk uur wel eventjes. En vooral in de avonden en als ik wakker wordt 's ochtends voel ik schopjes onderin. Ik weet dat het vroeg is, maar toch raak je er snel aan gewend. Nu voel ik de baby al sinds gisteren niet meer en ondanks dat ik weet dat de baby nog veel ruimte heeft, word ik hier enorm onzeker van aangezien ik het al zo goed voelde. Wie heeft gelijke ervaringen?

2. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Herkenbaar hoor, rond die tijd was hier ook wel eens een dagje of twee veel minder te voelen. Inderdaad nog veel ruimte, of misschien gewoon wat minder actief. Je kunt er inderdaad best onzeker van worden, bij twijfel kun je altijd de verloskundige bellen hè.

3. Lotch89

Lotch89 Lid

24 sep 2022
    53
    22
    8
    Vrouw
    Bedankt voor jouw reactie en toch fijn te horen dat het herkenbaar is. Dat helpt me al. Ik moet gewoon niet al teveel stressen en er niet op focussen steeds (makkelijker gezegd dan gedaan haha). Ik zie het de komende uren even aan en anders bel ik voor mijn eigen geruststelling de verloskundige.

4. Spiekerbox

Spiekerbox Fanatiek lid

15 mei 2021
    1.038
    1.263
    113
    Vrouw
    Als je het niet kunt laten erop te focussen, kun je altijd nog even proberen rustig te gaan liggen op je linkerzij. Wellicht voel je hem dan na verloop van tijd wel. En als je angstig bent, gewoon bellen inderdaad. :)

5. Lotch89

Lotch89 Lid

24 sep 2022
    53
    22
    8
    Vrouw
    Dat is een goeie, mocht ik hem vanmiddag nog niet gevoeld hebben en ik ben weer thuis, dan ga ik even rustig liggen.

Karlie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina