Kleding doneren

Discussie in 'De lounge' gestart door papier, 31 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    Hoi meiden,

ik heb net mijn kledingkast opgeruimd en heb serieus waar 3 vuilniszakken vol met mooie kleding. Deze wil ik graag doneren, maar dan niet aan het rode kruis of in containers dumpen. Vluchtelingenhuizen of blijf van mijn lijf huizen spreken me wel aan. Maar ik vraag me af of ze wel kleding willen? Zo ja kan ik dat gewoon bij ze langsbrengen of moet dat per post? Ik zou ze wel willen bellen maar het is al zo laat en wil het liefst dit weekend nog de kleren wegbrengen. kennen jullie websites/adressen van blijf van mijn lijf huis rondom dordrecht/rotterdam? (zou wel willen googlen, alleen zit op mijn mobiel en ben niet zo goed in googlen).

2. Astre

Astre Niet meer actief

Het adres van blijf van mijn lijfhuizen zijn geheim. Ik denk dat het toch handiger is als je vandaag even belt.

3. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Ja dat zou wat zijn als je het adres van een blijf van mn lijf huis kunt googlen. Ik zou het gewoon aan het leger des Heils geven, wij hebben daarvoor een container recht voor ons huis staan. Of misschien de voedselbank vragen of zij een leuk idee hebben?

4. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Het gaat hier naar een kringloopwinkel.

5. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    In dordrecht heb je toch ook de kledingbank

6. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    nou ik heb 5 blijf van mijn lijf huizen gebeld en niemand wil het. jammer. gaat dan toch maar in de containers. Wilde graag dat het toch aan echte hulpbehoevende mensen kwam. Weet uit ervaring dat de beste kleren uit de containers gepakt worden:(

7. papier

papier Actief lid

25 sep 2008
    275
    20
    18
    joh ik weet toch ook dat ze de adressen niet door gaan geven. Vaak hebben ze wel een kantoor hiervoor. ;);)

8. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.183
    10.738
    113
    Ik zag dat de voedselbank op de nieuwe binnenweg (Rotterdam) ook kledingbank is

9. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanuit de kledingbak worden het lompen.

Je kan het toch aan de kringloop geven? Hier meerdere kringloopwinkels, eentje is echt goed met kleding, koop er zelf ook weleens wat!

10. girlwithredhair

girlwithredhair Actief lid

9 mrt 2013
    260
    0
    0
    013
    Inderdaad, naar een kringloopwinkel ofzo. In Tilburg hebben we een hele fijne 2ehands-kleding winkel, misschien bij jullie in de buurt ook?

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

12. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik wil juist niet dat mijn kleding naar een 2e hands winkel gaat.
    Bij onze 2e hands winkel vind ik de prijzen nog te hoog en ik wil graag iemand (gratis) een plezier doen met mijn kleding.

Uiteindelijk ben ik uitgekomen op iemand waarvan hun huis volledig was afgebrand en ze geen kleding meer hadden.
    Dit via een FB oproep op zo'n weggeef site.

Blijf van mijn lijf huizen wil niet zeggen dat ze geen kleding hebben, wellicht dat het daarom niet nodig is.
    Leger des Heils zullen ze sneller iets nodig hebben denk ik.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Asielzoekers centrum. Mensen komen hier met niks

Deel Deze Pagina