hoi, jawel, alweer een -ik-zoek-vrienden-topic. ik woon alweer een tijdje in west-Brabant, maar ik ken nog steeds weinig mensen hier. het lijkt mij ook wel eens leuk om gezellig te kletsen, met de kinderen naar een speeltuin te gaan of zoiets. ik ben trouwens 29 en heb een zoontje van 3 en een dochter van 16maanden. zijn er nog leuke meiden uit deze omgeving??
Hey! Grappig,ik woon sinds 7 jaar in west brabant en ken ook nog niet zo heel veel mensen.. ik ben 30 jaar en zoals e kunt zien sta ik op t punt van bevallen. Waar ergens woon je? Ik dus in hoogerheide,hiervoor n jaartje in bergen op zoom gewoond Groetjes sylvia
Hehehe, zo'n klein dorp en dan ben jij de tweede al die daar woont. Ik niet, maar iemand anders hier (mag ze zelf zeggen) heeft er tot voor kort ook gewoond. Volgens mij is die juist naar BoZ verhuisd, maar dat weet ik niet meer zeker...
zwaai zwaai!! Ongelooflijk he, 2 uit dat minidorpje. Heb er maar 6 jaar gewoond, ben een echte krab en nu weer helemaal thuis dus ts, ik woon in boz
Haha,ja,hoogerheide,off all places... krabbegat is ook niet verkeerd idd,helaas wil manlief niet terug,ik had wel gewild. Terwijl hij ook zelf jaren in boz heeft gewoond. Van tulip wist ik t idd,we hebben mekaar volgens mij nog nooit gezien,hihi
Hihi,ik zat juist in boz bij de vk,maar sinds paar weken loop ik bij de gyn in lievensberg. Maareh,ts,waar woonjij dan? Ook hier in de buurtt of meer richting breda?
Hé, hier een nep-krab... Ik kom oorspronkelijk uit Breda, heb een tijd in Etten-Leur gewoond en woon sinds mijn scheiding in Bergen op Zoom. Ik ben 31 en heb een dochtertje van 3. Ik woon nu 1,5 jaar in BoZ en ken, behalve mijn vriend en één kinderloze vriendin, nog niemand hier. Ik heb vandaag wel iets ondernomen om daar iets aan te veranderen, trouwens... Ik ben met Veerle naar peuterdans gegaan, keileuk!
ee geeft niks he, heb je de tekst op de blokstallen wel eens gelezen: je hoeft hier niet geboren te zijn om hier vandaan te willen komen
hee, leuk al die reacties!! ik woon in zevenbergen, maar werk in BopZ. dus ben daar regelmatig (zeg 4 dagen per week)
Wat toevallig,vriendin van mij woont in noordhoek,haar moeder in zevenbergen,ben er regelmatig te vinden. Waar ergens in boz werk je als ik vragen mag?