meiden uit west-Brabant?

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van Kyano, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Kyano

mama van Kyano Actief lid

31 aug 2009
    137
    0
    0
    hoi,

jawel, alweer een -ik-zoek-vrienden-topic. ;)
    ik woon alweer een tijdje in west-Brabant, maar ik ken nog steeds weinig mensen hier. het lijkt mij ook wel eens leuk om gezellig te kletsen, met de kinderen naar een speeltuin te gaan of zoiets.

ik ben trouwens 29 en heb een zoontje van 3 en een dochter van 16maanden.

zijn er nog leuke meiden uit deze omgeving??

2. Sylvia1982

Sylvia1982 Niet meer actief

Hey!
    Grappig,ik woon sinds 7 jaar in west brabant en ken ook nog niet zo heel veel mensen..
    ik ben 30 jaar en zoals e kunt zien sta ik op t punt van bevallen. Waar ergens woon je? Ik dus in hoogerheide,hiervoor n jaartje in bergen op zoom gewoond;)

Groetjes sylvia

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hehehe, zo'n klein dorp en dan ben jij de tweede al die daar woont. Ik niet, maar iemand anders hier (mag ze zelf zeggen) heeft er tot voor kort ook gewoond. Volgens mij is die juist naar BoZ verhuisd, maar dat weet ik niet meer zeker...

4. tulip

tulip Niet meer actief

zwaai zwaai!! Ongelooflijk he, 2 uit dat minidorpje. Heb er maar 6 jaar gewoond, ben een echte krab en nu weer helemaal thuis:D

dus ts, ik woon in boz

5. Sylvia1982

Haha,ja,hoogerheide,off all places... krabbegat is ook niet verkeerd idd,helaas wil manlief niet terug,ik had wel gewild. Terwijl hij ook zelf jaren in boz heeft gewoond.
    Van tulip wist ik t idd,we hebben mekaar volgens mij nog nooit gezien,hihi

6. tulip

tulip Niet meer actief

nee denk het ook niet, maar je weet maar nooit..misschien bij de vk pasgeleden:D, loop ook nog daar.

7. Sylvia1982

Hihi,ik zat juist in boz bij de vk,maar sinds paar weken loop ik bij de gyn in lievensberg.
    Maareh,ts,waar woonjij dan? Ook hier in de buurtt of meer richting breda?

8. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hé, hier een nep-krab... :)
    Ik kom oorspronkelijk uit Breda, heb een tijd in Etten-Leur gewoond en woon sinds mijn scheiding in Bergen op Zoom. Ik ben 31 en heb een dochtertje van 3. Ik woon nu 1,5 jaar in BoZ en ken, behalve mijn vriend en één kinderloze vriendin, nog niemand hier. Ik heb vandaag wel iets ondernomen om daar iets aan te veranderen, trouwens... Ik ben met Veerle naar peuterdans gegaan, keileuk!

9. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.040
    2.904
    113
    't Gezellige Brabant
    Hier iemand die binnenkort naar Prinsenbeek verhuisd :). Iemand dichtbij of ook in Prinsenbeek?

10. tulip

tulip Niet meer actief

ee geeft niks he, heb je de tekst op de blokstallen wel eens gelezen: je hoeft hier niet geboren te zijn om hier vandaan te willen komen:D

11. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Hahaha, dat is fijn ;)
    Ik voel me hier trouwens wel heel erg thuis, dat betekent toch ook wel iets ;)

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Leuk brabantse meiden! Hier iemand uit de richting Breda!

13. tulip

tulip Niet meer actief

zeker bergenaren zijn de leukste mensen die er zijn:p, waar woon je ergens?? mag ook pb hoor

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Lief of stoer ik kom uit jou richting! Woon niet op de beek maar eenmin of 20 ervandaan..

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Dichtbij ;)

16. mama van Kyano

mama van Kyano Actief lid

31 aug 2009
    137
    0
    0
    hee, leuk al die reacties!!
    ik woon in zevenbergen, maar werk in BopZ. dus ben daar regelmatig (zeg 4 dagen per week)

17. Sylvia1982

Wat toevallig,vriendin van mij woont in noordhoek,haar moeder in zevenbergen,ben er regelmatig te vinden. Waar ergens in boz werk je als ik vragen mag?

18. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hier ook vlakbij breda.

19. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Is het wel veilig voor mij als tulpetoan om mezelf te melden tussen als deze krabbe hier? :p

20. tulip

tulip Niet meer actief

dus niet, wegwezen hier.....

:p

Deel Deze Pagina