Hoi meiden, vraagje Wij hebben 2 maanden terug met Linde een foto shoot laten doen en 1 foto hangt daar van bij ons in de woonkamer. Mijn schoonvader wil die erg graag hebben en is zaterdag jarig, we willen hem dus die foto cadeau doen met een mooie lijst, maar we willen hem zelf niet kwijt Dus we willen hem ergens kopieren.. maar de foto is groter als a4 formaat, dus niet even thuis te doen en af te drukken op fotopapier, waar zou dit wel kunnen? we hebben de foto ook niet digitaal helaas.
Uhm volgens mij doet de Hema een foto van een foto afdrukken.. ook grote fotos.. heb ik ook ooit eens laten doen
Kan je niet gewoon terug gaan naar de plek waar je de fotoshoot hebt laten doen? En vragen om nog een exemplaar?
Vaak kun je de foto's van zo'n shoot online bij bestellen. Heb je geen gegevens van het bedrijf? Wij hebben dat ooit ook laten doen en toen kregen we een briefje waarmee je ergens in kon loggen op een site en dan alles naar wens kon bijbestellen. En anders misschien naar een fotospeciaalzaak? Die kunnen daar als het goed is toch ook wel wat mee?
Nee geen briefje gehad. Maar ik zie nu iets staan bij de hema.. foto van foto verberg formaat origineel formaat nieuwe foto prijst/m 9 x 13 maximaal 9x13 0.70t/m 10 x 15 maximaal 10x15 0.80t/m 13 x 18 maximaal 13x18 1.50t/m 20 x 30 maximaal 20x30 5.00 levertijd: 4 werkdagen glanzend of mat
mischien bij een reclame bureau ? of zeg ik nu iets heeel raars ?? maar denk dat ze daar wel grotere dingen kunnen scannen/afdrukken suc6 hoop dat het toch nog lukt !!
Misschien een heel rare suggestie, maar kun je niet eventueel zelf een (goeie!) foto nemen van de foto en die dan afdrukken?
Euh, hema drukt max 20*30 af en je foto is 30*40? Da's toch geen probleem? Dan laat je hem 20*30 afdrukken voor je vader, hij hoeft niet presies even groot te zijn toch?
Als ik me niet vergis is 20*30 a4 formaat.. ik dacht, omdat ze niet groter maken dat ze dus de aparatuur er voor niet hebben. Ik kan hier zelf thuis ook kopieren maar alleen maar tot a4.. vandaar dus dat de hema afviel.. hij hoeft inderdaad niet even groot te zijn als er maar een zaak is die een kopie van een foto maakt ipv digitaal
Hoi! Ik weet niet waar je woont... maar er zijn volgens mij best wel wat fotozaken die foto's van foto's afdrukken... bijvoorbeeld deze in Vlaardingen Formuleshop.nl - Welkom op de website van Formuleshop of deze in Helmond Foto van de Kerkhof Helmond - afdrukken.. als je googlet op "foto van foto" (inclusief de " ") en afdrukken (en dan misschien de plaats waar je woont) dan kom je best een aantal zaken tegen die dat doen! Succes!