Hier ook! Zat zo vaak op mijn telefoon te typen dat hij zich toch ging afvragen wat ik elke keer aan het doen was.
Eerst niet, maar dacht dat ik met een ander zat te appen ofzo . Toen maar verteld! Hij vindt het wel handig, als er eens iets is waar we niet uitkomen met zoontje zegt hij, kan je dat niet vinden op dat forum van je....
Ja hoor hij weet er vanaf. Zelfs zo dat als ik aan het werk ben hij regelmatig gaat lezen op het forum
Ja dat weet hij. Was bang dat ik me eerst teveel bezig zou houden met zwangerschapsdingen.. Maar vindt nu wel handig ter voorbereiding en nu dattie weet dat het niet alleen over zwangerschapsdingen gaat
Ja. Eerst niet omdat ik dacht dat hij dat belachelijk zou vinden, maar hij vroeg zich steeds af met wie ik zat te schrijven dus heb het toen maar verteld.
Ja hoor, hij leest soms zelfs mee. Ook mijn reacties en lacht me dan soms uit...wehhhh. Misschien leest hij dit ook wel: schat, I love you!
Hier weet hij het ook.. en ook regelmatig "weten ze dat niet op het forum van je" Wel schattig hoor, alleen soms moet ik hem uitleggen dat het forum ook geen experts zitten!
Ja hoor en soms leest hij ook wel eens wat globaal. Het doet hem verder niet zoveel. Ieder zijn bezigheid. Hij doet wat anders, als in een ander forum om te kletsen.