zomervakantie bijna ten einde!!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavan3meiden, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan3meiden

mamavan3meiden Niet meer actief

Misschien ben ik een hele slechte moeder.....;), maar ik moet zeggen dat ik blij ben dat de oudste 2 meiden a.s. maandag weer naar school kunnen...;);).

Begrijp mij niet verkeerd, het zijn hele lieve meiden :D en heb echt wel genoten hoor van 6 weken met de meiden thuis, maar ben eerlijk gezegd wel weer toe aan een beetje ritme in het huishouden.....en ik denk dat zij ook wel weer toe zijn aan het schoolritme.

Wie herkent dit nog meer.

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier duurt de vakantie nog tot 7 september, dus we hebben nog even ;)

3. mamavan3meiden

Onze vakantie begon 5 juli en ze moeten 17 augustus weer heen.

Denk dat wij de eersten zijn dit jaar (het Noorden).

4. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ja mijn zoon mag ook maandag weer
    de vakantie is erg snel gegaan
    te snel

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.582
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ja,dat had ik in NL ook,blij als mn dochter weer naar school ging.
    Maar nu gaat ze sinds april niet meer naar school en moet ik haar thuis lesgeven,dat gaat heel erg goed,dankzij de juf die Mercedes had in Almere.
    Het contact met andere kinderen mist ze wel.Gelukkig kan ze in Australie weer normaal buiten spelen,dat is hier te gevaarlijk.

6. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    de 24ste mag de oudste hier weer naar school
    hij heeft ook wel zin heeft om weer lekker naar school te gaan want dan mag ie ook voor het eerst naar zwemles die woensdag
    moet wel zeggen dat de vakantie omgevlogen is en helaas net 1 weekje te kort aangezien het heideweek is in de eerste schoolweek.

7. keizerin

keizerin Niet meer actief

Mijn zoontje mag de 26ste weer naar de peuterspeelzaal:)

8. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik vind het veel te snel om gegaan.

Van mij mag het nog wel 6 weken duren.

Op naar de Herfstvakantie :D

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hier gaan ze pas 7 september weer en wij gaan as zondag lekker nog op vakantie naar kroatie. komen rond 4 sept weer terug. heb er zin in.

10. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Ik vond het als kind al fijn als we weer naar school mochten na de zomervakantie. Vakantie is heel fijn maar regelmaat daarna ook weer.

11. mamavan3meiden

Onze meiden gaven vanmiddag zelf ook aan dat ze het toch ook wel weer leuk vinden om te gaan. Weer met alle vriendinnetjes kunnen spelen en de sport begint ook weer!

Woensdag gaat de kleinste ook weer naar de peuter en dan loopt alles weer in het gewone ritme.

Kan mama's vakantie eindelijk beginnen....:D:D:D

12. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    waarom zou je dan een slechte moeder zijn ???
    dat ben je helemaal niet !!
    ik vind het ook heerlijk om weer in het normale ritme van ons
    leven te komen

13. mamavan3meiden

Nou ik had er afgelopen week met iemand over en die vond het maar vreemd dat ik er zo over dacht. Ze zei letterlijk: "dus je bent blij dat je weer van je kinderen af bent" :(:$.

Ik heb mijzelf behoorlijk moeten verdedigen dat ik het zo niet bedoelde.... :(:(.

Ben blij te horen dat er meer moeders zijn die het toch ook wel weer prettig vinden om het ritme weer in te gaan.:)

14. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Zelfs de leerkrachten hebben er alweer zin in!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vakantie ten einde?
    Die van ons is vandaag begonnen!!!
    Whaaaahahahahaha

16. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Mamavan3meiden, ik begrijp je wel hoor.

Het is toch weer fijn dat het 'gewone' leven weer gaat beginnen. De kinderen vinden het weer fijn om naar school te gaan. Het is wel leuk hoor vakantie vieren maar als het te lang duurt dan is het ook niet meer zo speciaal.

En wie weet wat mijn kinderen denken, die zijn weer blij dat ze weer even zonder hun moeder mogen haha.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind het normale ritme ook fijner dan vakantie.

En dat warme weer mag van mij ook wel minder.

18. Writer

Writer Niet meer actief

nou toen vakantie net begon zat ik wel beetje tegenop , jeeeeetje 6 weken thuis hahah
    maar nu oh wij hebben zo heerlijke dagen gehad vakantie is voorbij gevlogen
    nu zit ik tegenop dat geren in de ochtend vroeg , wekker gaat grrrrrr , kids aan kleden en eten altijd moeizaam alles moet snel snel ,zelf aankleden en fietsen , nee ik ben helemaal niet blij dat vakantie voorbij is:( maar goed dat is ook altijd eff wennen

dochter heeft ook niet veel zin om naar school te gaan , wat apart is want ze wou geen dag missen tijdens schooldagen :D

19. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    wat stom dat je jezelf zo hebt moeten verdedigen. je bent er echt geen slechte moeder om hoor en ik denk zelfs dat je de meeste ouders het weer zalig vinden als de kinderen weer naar school gaan. weer het normale leventje. vakanties zijn heerlijk even lekker de tijd met de kinderen maar de regelmaat erna is ook heerlijk en veel kinderen willen ook weer graag naar school. weer lekker spelen met alle vriendjes en vriendinnetjes.

20. chevenne

chevenne Fanatiek lid

17 mei 2009
    1.073
    0
    0
    Ik moet morgen ook weer aan de slag ;)
    Zal wel weer flink wennen worden.

Deel Deze Pagina