De titel zegt het al. Ik vind Ewout Genemans wel een leukerd. En voorheen ook ferrie somogi (schrijf het vast verkeerd) maar die begint nu oud te worden
Ferry Somogy zou ik op afknappen omdat hij de laatste tijd heel lelijk doet in GTST maar voor die tijd? Mwah Mark van Eeuwen (Jack uit GTST) Pyke Pos (X-factor 2011) Waylon, (geen beschuitje, wel een bakkie koffie met een lekker soulliedje)
Nou... Dat zijn er wel wat denk ik hahaha... Maar wat ik nu kan bedenken.. Bij Ford Boyard vond ik Ruud Feltkamp zo leuk!!! Ik ben een tijd lang enorm fan geweest van Thomas Berge, maar dat is ondertussen een beetje bekoelt! Ik denk nog even verder na! Ik vind dat soort haar ook geweldig bij jongens!!!
Met Chris Zegers, Michiel Huisman en Barry Atsma wel. Maar liever niet alle drie tegelijk, dat lijkt me wat druk
oeh waylon jaaaaaaaah!! en sacha visser http://sascha.visser.easybookings.nl/files/photo/dj-s/sascha_visser_dj.jpg
Wacht! Stop! Ik vergeet Dennisje helemaal...Dennis Storm! Daar heb ik thuis ook wel een stormpje voor over