Ze slaat haar vleugels uit!

Discussie in 'De lounge' gestart door Maartt, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ze gaat uit huis... Mijn lieve zus...

En nee niet vanuit ons ouderlijk huis maar vanuit ons huis.

Na een jaar bij ons te hebben gewoond gaat ze op eigen benen staan. Het is ook echt nodig want uit alles blijkt dat ze haar eigen leven wil leiden. We hebben een hele heftige tijd met haar gehad, ze is een ontzettende puber (geweest).

Nu moet ze het zelf gaan doen. Ik ben trots op haar, dit weet ze ook! Ondanks dat ze me af en toe wel achter het behang kan plakken weet ik dat ze van mij houdt.

We hebben haar hele uitzet samen gekocht. En ik heb een woonruimte voor haar geregeld. Op een hele fijne plek.

Nu heb ik alleen een brok. Want ik ga haar best missen geloof ik... ;)

Ze gaat vrijdag... Zucht...

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wow, wat een bijzonder moment.. Helemaal omdat ze bij jullie een tijd heeft gewoond.
    Straks lekker bij haar op de koffie! :)

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heftig, maar ik denk dat het voor de algehele verstandhouding ook wel goed is. Jullie kunnen dan weer meer in de rol van zussen gaan komen, ipv de deels opvoedende rol die je nu misschien meer hebt vervuld.
    Ik snap dat je haar gaat missen.

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Je hebt helemaal gelijk. Dit is ook 1 van de redenen waarom het echt goed is dat ze gaat. Ik ben haar zus en die band willen we niet verder op de proef stellen.

5. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Hahaha dat wordt dan oploskoffie want ze wilde geen koffieapparaat ;).

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Mooi housewarmingscadeau! :p Of heb je al genoeg in de uitzet gestopt ?!

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat bijzonder en mooi dat je haar een thuis hebt gegeven en dat ze op eigen benen gaat staan.. wens je zus heel veel geluk in haar leven in haar nieuwe huisje! en voor jou een dikke knuffel! kan je lekker eens op de koffie daar!

8. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ja bijna haar hele uitzet.. Ze heeft kunnen sparen van het geld wat wij kregen voor de boodschappen. We hebben dat aan haar gegeven om een goede start te maken. Maar ik zat ook al te denken om haar koffieapp. te geven. Dan is ze echt compleet! Of gordijnen want die moet ze eigenlijk ook nog hebben :).

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

hihi er straalt zoveel liefde van je berichtje af is fijn om te lezen, komt helemaal goed met je zusje met zo'n lieve zus als jij!!

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

Gordijnen zijn dan wat handiger hihi

oploskoffie kan ook prima, zeker als ze zelf geen echte koffiedrinker is, mijn man drinkt dit ook graag als ie maar 1 kopje zet ofzo, net zo handig zegt ie dan hihi

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Logisch, maar wat super dat jij zoveel hebt gedaan!

Hoe oud is ze nu en blijft ze een beetje in de buurt?

12. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wat ben jij een lieve zus! De liefde voor je zusje straalt van je bericht af! Wat fijn dat je zusje nu op eigen benen gaat staan, en dat jullie haar zo lang onder jullie hoede hebben genomen! Geweldig!

Ik wens je zusje een hele fijne toekomst toe en dat alles maar mag verlopen zo als ze graag zou willen in haar leven!

13. Eeka76

Eeka76 Fanatiek lid

13 okt 2010
    2.418
    53
    48
    Wat goed om te lezen, Maartt! Je bent je zus tot grote steun geweest het afgelopen jaar en je mag trots zijn dat ze nu haar eigen woonplek heeft, dat ze dit bereikt heeft!

Succes met overhuizen!

Deel Deze Pagina