Tandarts

Discussion in 'De lounge' started by Djamila, Nov 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Vorige week donderdag en deze week donderdag heb ik aan allebei de kanten 3 gaatjes laten vullen. Nu heb ik afgelopen donbderdag aangegeven dat de kant die hij als eerste had gedaan nog pijnlijk was met eten. Maar nu de andere kant gedaan s weet ik pas wat echt pijn is. Ik kan gewoon niks eten met mijn rechterkant, dan ga ik door de grond van de pijn.
    Nu waren we net warm aan het eten en doen beide kanten weer pijn.
    Ik op internet speuren en zie dat ik beter teurg kan gaan, voor misschien wel een wortelkanaalbehandeling.
    Maar ik ben zo bang om naar de tandarts te gaan als er iets moet geberuen dat ik dit echt niet durf. Heb de eerste keer al een paniekaanval gehad bij de tandarts.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

snap dat je bang bent, maar met deze pijn blijven lopen lijkt me ook niks toch? Denk dat dat uiteindelijk meer pijn doet als een behandeling. Misschien hoeft er ook geen wortelkanaalbehandeling gebeuren en valt het mee. Zijn de kiezen misschien niet helemaal goed gevuld?

(ik ben ook als de dood voor de tandarts, dus snap je gevoel)

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Als je ook last hebt met heet drinken en/of koud is het verstandig toch echt naar de tandarts te gaan. Heb je ook pijn met kauwen, dus als er druk op komt?

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Ik heb er ook last van na het vullen van een gaatje maar dit komt omdat het dan met een witte vulling gevuld wordt.... dit is bij mij een stuk gevoeliger.....

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Ik heb vooral pijn met koud en warm en aan de rechterkant met kauwen, daar hoef ik echt niks mee te eten.

6. Chickiedenise