Tandarts

Discussion in 'De lounge' started by Djamila, Nov 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Vorige week donderdag en deze week donderdag heb ik aan allebei de kanten 3 gaatjes laten vullen. Nu heb ik afgelopen donbderdag aangegeven dat de kant die hij als eerste had gedaan nog pijnlijk was met eten. Maar nu de andere kant gedaan s weet ik pas wat echt pijn is. Ik kan gewoon niks eten met mijn rechterkant, dan ga ik door de grond van de pijn.
    Nu waren we net warm aan het eten en doen beide kanten weer pijn.
    Ik op internet speuren en zie dat ik beter teurg kan gaan, voor misschien wel een wortelkanaalbehandeling.
    Maar ik ben zo bang om naar de tandarts te gaan als er iets moet geberuen dat ik dit echt niet durf. Heb de eerste keer al een paniekaanval gehad bij de tandarts.

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

snap dat je bang bent, maar met deze pijn blijven lopen lijkt me ook niks toch? Denk dat dat uiteindelijk meer pijn doet als een behandeling. Misschien hoeft er ook geen wortelkanaalbehandeling gebeuren en valt het mee. Zijn de kiezen misschien niet helemaal goed gevuld?

(ik ben ook als de dood voor de tandarts, dus snap je gevoel)

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Als je ook last hebt met heet drinken en/of koud is het verstandig toch echt naar de tandarts te gaan. Heb je ook pijn met kauwen, dus als er druk op komt?

4. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

Aug 4, 2008
    1,998
    27
    48
    Ik heb er ook last van na het vullen van een gaatje maar dit komt omdat het dan met een witte vulling gevuld wordt.... dit is bij mij een stuk gevoeliger.....

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Ik heb vooral pijn met koud en warm en aan de rechterkant met kauwen, daar hoef ik echt niks mee te eten.

6. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Het kan een reactie zijn op de geplaatste vullingen.
    Sommige mensen zijn daar extreem gevoelig op en dan gaat de pijn pas na een paar weken weg.

Als het met warm pijn doet dan wordt het meestal een wortelkanaalbehandeling, dus het zou kunnen dat je aan de linkerkant pijn hebt met koud door de geplaatste vullingen, wat je misschien even af moet wachten en aan de rechterkant een wortelkanaalbehandeling zou kunnen krijgen.

Zou gewoon even langs de tandarts gaan;)

7. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    De tandarts zei donderdag al dat als ik er nog last van had over 2 weken ik terug moet komen, maar nu skan ik met de rechterkant helemaal niet eten en doen mijn voortanden onder ook nog pijn. Ga toch maandag maar even bellen als ik dan nog last ervan heb.

8. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Hopelijk is het maandag wat minder !

Ik ken ook iemand die heel erge last had nadat er vullingen geplaatst waren en zij was echt overgevoelig..ook heel erge last.
    Na een paar weken was het weg..dus hoop voor je dat dat bij jou ook het geval is:)

9. zohra

zohra Niet meer actief

voor de pijn kun je er tandpasta op smeren daar trekt de pijn een beetje mee weg, op de vulling die zeer doet dan.

Share This Page