leuke ideeen voor op de foto

Discussie in 'De lounge' gestart door mamav2boefies, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav2boefies

mamav2boefies Fanatiek lid

22 dec 2010
    1.158
    0
    36
    Binnenkort gaat ons meisje op de foto Ze is dan bijna 4 maanden
    Wie heeft er een leuk idee/voorbeeld hoe ik een leuke foto van haar kan krijgen
    Zit te denken om broer en zus ook mee te nemen (4 en 2 jaar)
    Ik krijg ze totaal niet mooi op de foto met zijn 3en dus ben bang dat als we bij de fotograaf ook in de soep loopt
    Normaal lachen kunnen ze niet,steeds gekke bekken trekken,ogen dicht knijpen pffff Hopelijk is dit de leeftijd? :(

Iemand nog een leuk idee voor als ze met zijn 3en of de foto gaan
    Er zijn hier genoeg hobbyfotografen heb ik wel gelezen ;)

2. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Ik vind het altijd het leukst als kinderen er niet te geposeerd opstaan. Laat ze lekker spelen en gewoon zichzelf zijn. De fotograaf is hopelijk kundig genoeg om er leuke plaatsjes van te maken.

Daarnaast kan je de kleine laten vasthouden door de 2 andere kinderen. Levert ook altijd mooie beelden op.

3. silvermist

silvermist Niet meer actief

een goede fotograaf heeft ideeen genoeg die heeft vaker te maken met kleine kindjes in zijn studio, dus om poses en lachende gezichten hoef je je eigenlijk niet druk te maken ;)

4. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Je kan ff googlen op afbeeldingen om inspiratie op te doen. Ook leuk is om een witte achtergrond te hebben en de kids hebben een wit shirt aan en jeans en blote voeten.
    Ze kunnen op de foto met hun favo speelgoedje.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind zelf geoot speelgoed altijd het leukst. Dus een bakfiets of driewiller o.i.d. Daar is jouw dichter nog wat te klein voor, zie ik. Maar misschien met een grote knuffel ofzo?

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    een goede fotograaf krijgt ze wel fatsoenlijk op de foto! onze dochter zit ook altijd gekke bekken te trekken of zit steeds te wiebelen en bij de fotograaf bleef ze netjes naar de camera kijken..

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Een vriendinnetje had haar kleine meisje op zoon schapevachtje gelegd in haar blote bips en dat zijn zulke lieve en vertederende fotootjes geworden...te lief echt!
    Ze heeft blote niksie fotootjes gemaakt en met kleding aan...geweldig!!

Veel plezier en lekker genieten!

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ze zullen daar vast genoeg spulletjes en ideeën hebben.. Veel plezier!

Deel Deze Pagina