Binnenkort gaat ons meisje op de foto Ze is dan bijna 4 maanden Wie heeft er een leuk idee/voorbeeld hoe ik een leuke foto van haar kan krijgen Zit te denken om broer en zus ook mee te nemen (4 en 2 jaar) Ik krijg ze totaal niet mooi op de foto met zijn 3en dus ben bang dat als we bij de fotograaf ook in de soep loopt Normaal lachen kunnen ze niet,steeds gekke bekken trekken,ogen dicht knijpen pffff Hopelijk is dit de leeftijd? Iemand nog een leuk idee voor als ze met zijn 3en of de foto gaan Er zijn hier genoeg hobbyfotografen heb ik wel gelezen
Ik vind het altijd het leukst als kinderen er niet te geposeerd opstaan. Laat ze lekker spelen en gewoon zichzelf zijn. De fotograaf is hopelijk kundig genoeg om er leuke plaatsjes van te maken. Daarnaast kan je de kleine laten vasthouden door de 2 andere kinderen. Levert ook altijd mooie beelden op.
een goede fotograaf heeft ideeen genoeg die heeft vaker te maken met kleine kindjes in zijn studio, dus om poses en lachende gezichten hoef je je eigenlijk niet druk te maken
Je kan ff googlen op afbeeldingen om inspiratie op te doen. Ook leuk is om een witte achtergrond te hebben en de kids hebben een wit shirt aan en jeans en blote voeten. Ze kunnen op de foto met hun favo speelgoedje.
Ik vind zelf geoot speelgoed altijd het leukst. Dus een bakfiets of driewiller o.i.d. Daar is jouw dichter nog wat te klein voor, zie ik. Maar misschien met een grote knuffel ofzo?
een goede fotograaf krijgt ze wel fatsoenlijk op de foto! onze dochter zit ook altijd gekke bekken te trekken of zit steeds te wiebelen en bij de fotograaf bleef ze netjes naar de camera kijken..
Een vriendinnetje had haar kleine meisje op zoon schapevachtje gelegd in haar blote bips en dat zijn zulke lieve en vertederende fotootjes geworden...te lief echt! Ze heeft blote niksie fotootjes gemaakt en met kleding aan...geweldig!! Veel plezier en lekker genieten!