Recept havermoutkoekjes met cranberry

Discussie in 'De lounge' gestart door Paardenbloem, 14 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Dag allemaal,

In het Meander ziekenhuis in Amersfoort heb ik een tijd geleden echt overheerlijke havermoutkoek met cranberry’s en rozijnen gegeten. Het werd daar vers gebakken. Helaas wilden de medewerkers mij het recept niet geven voor thuis :(
    Ik heb verschillende recepten nadien geprobeerd maar niks wat er echt op leek of minstens zo lekker was.
    Het was een grote ‘plaat’ koek die ze in stukken sneden. De bovenkant en zijkanten een beetje krokant en vanbinnen nog een beetje zacht en nat.
    Wie heeft hier het ultieme recept voor?
    Super bedankt alvast!

2. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Zou het niet eerder een reep zijn als een koekje?
    Een havermoutreep met cranberry’s?
    Heb eens zitten googelen. Een koekje is vaak met extra bloem, een reep niet. Misschien dat hij daardoor nog wat nattig was..

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.289
    10.260
    113
    Een koek zou het zo kunnen zijn, als ik jan hagel koekjes bak dan is het ook 1 plaat en snij ik ze gelijk zodra ze uit de oven komen.

Klinkt erg lekker maar daar heb je niks aan. Heb wel een lekker recept voor havermoutkoekjes maar die zijn zonder cranberries en rozijnen

4. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik maak wel eens havermoutkoekjes, soms vorm ik ze al in rondjes van te voren. En soms maak ik inderdaad een plaat die ik in stukken snijd.

Maar dat is echt een heel simpel recept, dus ik weet niet of het overeen komt met de cranberry havermout koekjes.

Deel Deze Pagina