Hondenpoep

Discussie in 'De lounge' gestart door Niekepiek, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Vanochtend lekker met de meiden gaan wandelen naar mijn oma.
    Op de heenweg vinden de meiden het helmaal geweldig om door de bladeren te lopen, die tegen de bloemperkjes aan liggen.
    Ineens zie ik daar tussen een hele dikke hondendrol liggen, maar het kwaad was al geschied... P. was er al doorheen gesjeesd:(.
    Vervolgens wilde ik het grootste gedeelte van die shit eraf gaan halen met een doekje.
    Die kon ik natuurlijk zo 1,2,3 niet vinden, en vraag me niet hoe, maar ondertussen zat het ook aan d'r broek;).
    Bij mijn oma aangekomen, ben ik natuurlijk gelijk alles flink gaan poetsen, en stond ik heerlijk tussen een dampende hondenschijtlucht, te schrobben met een afwasborsteltje:x (wel weggegooid naderhand hoor;)).
    Ooh wat was ik kwaad!
    Maargoed, ik was erg blij toen het klusje geklaard was.

Nu had ik net de meiden op bed liggen, en dan ga ik altijd een rondje door huis om alles even op te ruimen, voordat ik heerlijk op de bank neerplof.
    De schoentjes lagen in de gang en ik wilde ze even netjes weg zetten.
    Maar bleeeh, ik rook die vieze hondenschijtlucht nog steeds.
    Vervolgens keek ik even naar het zooltje, maar deze was schoon, alleen er zitten hele dunne naadjes, waar die poep blijkbaar nog tussen zat.
    Dus ben ik net, met een TANDENSTOKER, al die troep er tussenuit gaan vissen.
    Gadverdegadverdegadver:x.

Echt serieus, ik snap die mensen echt niet, dan neem je een hond, en dan laat je deze gewoon midden op een stoep of weg schijten, zonder er naar om te kijken.
    Ik hoop dat ze zelf ook een keer hun eigen schoen met een TANDENSTOKER mogen gaan bewerken, om die schijt ervan af te halen.

Zo, adem in adem uit en weer verder...:p

2. angel12

angel12 Bekend lid

28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hahaha, ik heb zelf honden maar snap ook niet dat mensen hun hond op de stoep laten kakken. Die van mij doen dat echt niet hoor.

Misschien leuk: was laatst aan de wandel met m'n dochtertje(bijna2) en er lag een hondendrol. Ik zei dat ze door moest lopen dat het bah was maar madam keek ernaar en stampte er even lekker in :D ;)

3. lydian

lydian Niet meer actief

oohh snap helemaal je gevoel, kan me er ook zo verschrikkelijk aan irriteren. Ik ga toch ook niet even lekker bij een ander voor de deur lopen poepen.. Brr vind het ook echt vervelend. Vind het altijd top als ik mensen het zie opruimen

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Haha ik begrijp je frustratie! Hoeveel mensen hier hun hond voor op mijn stoep laten kakken.. zo verrekte ranzing:(

Ik heb zelf ook honden, maar die poepen echt nooit op de straat. Wel heb ik altijd een zakje mee, want zeg nooit nooit:D Tot nu toe nooit hoeven gebruiken whaha:D

5. Tamio

Tamio Niet meer actief

#5 Tamio, 30 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 okt 2014
    Oh ik word daar hier zo knettergek van! De stoepen liggen hier altijd vol hondenpoep. De meiden hebben het zo vaak onder hun schoenen zitten :x. Nu met de herfstbladeren is het helemaal erg want je ziet het niet goed en vaak ligt het uitgesmeerd omdat er al iemand in is gaan staan. Vanmorgen waren we met de loopfiets een rondje gaan wandelen en op de een of andere manier was er poep op de mouw van haar jas terecht gekomen.
    Ook op het speelveld ligt vaak poep.

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Herkenbaar. :x Tja van mij mogen ze ze afschieten. De baasjes dan he.

7. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Fijn dat ik mede-slachtoffers heb.:p
    Ik zou willen dat die hondeneigenaren er ook zo over dachten, en de kleine moeite zouden nemen om het op te ruimen.
    Die geur blijft me nog dagen achterna jagen:x:p.

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb zelf 2 honden en ik ruim het dus altijd op.
    Ik wil er zelf niet in staan, dus wil ik ook niet dat een ander in de stront van mijn honden staat.

Maar nu al 2 dagen achter elkaar het wiel van de kinderwagen er helemaal onder.
    Daar kan ik zo van balen.
    Ruim ik de stront op, zodat er niks ligt. Zit nog alles eronder door een aso hondeneigenaar.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ben vandaag door hondenpoep heen gereden met de kinderwagen. Ook zo'n pleuriswerk om schoon te maken.

Wij hebben ook een hondje. Maar die poept niet op de stoep. En als die het wel een keertje doet gebruik ik (al kokhalzend, vind t zo vies) een zakje :D

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Zo te horen gebeurd het nog steeds overal :x

De stront van mijn hond zou ik nooit laten liggen, nu poept hij zelden op de stoep maar als het gebeurd dan ruim ik het wel op.

Heb laatst ook in de stront van een of andere grote hond gestaan, kan daar zo niet tegen :x

11. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vreselijk vind ik en ook behoorlijk asociaal. Hier is het ook vaak raak helaas. Bleghhhh

12. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Herkenbaar helaas. Soms zit het ook vlak voor de deuren.

13. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Ik snap je helemaal. Het is zo smerig!!

Hier in de straat hebben we een groenstrook waar we onze auto naast moeten parkeren. Als je uitstapt aan de bijrijderskant moet je echt uitkijken dat je niet in de poep gaat staan. Hondenbezitters van straten verderop lopen hier met hun hond. Er staat om de zoveel meter een vuilnisbak met hondenpoepzakjes maar opruimen ho maar!
    Ik krijg er letterlijk de schijt van. Sta zelf regelmatig in de poep en zo ook mensen die bij ons op bezoek komen. Kan ik weer lekker op mijn knieën mn hele huis dweilen omdat er iemand is doorgelopen met die hondenstront onder zijn schoenen, lekker fris.....
    Zo ook met mijn buggy of kinderwager....regelmatig het huis in gereden met stront aan de wielen zonder dat ik zag....
    Ik snap nog steeds niet waarom mensen die poep niet opruimen....ook in de berm of op een veldje. Mijn zoontje mag nu van mij niet in het gras spelen...

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Letterlijk strontvervelend.

Wij hebben zelf een hond, elke dag laat ik haar uit met de kinderwagen en er gaat bijna geen dag voorbij dat ik geen poep aan de wielen heb zitten. En dat is niet van mijn eigen hond. Ik word altijd zo boos als er weer eens poep op de stoep of op het pad ligt. Leer je hond dan gewoon ergens in de bosjes te gaan zitten ofzo.

15. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier een hond die het liefst alleen in hoog gras poept 😁 maar met regelmaat kan ik de banden van de kinderwagen afspuiten.. Zo ranzig dat mensen het niet opruimen.

16. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    whahahaaa:D:D:D
    Ik hoop niet dat mijn dochter dat ook gaat doen:)

17. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Verschrikkelijk vind ik het.

Hier hebben wij een klein grasveldje waar een schommel een klimrekje en een picknick tafel opstaat.

Mensen vind het nodig om daar hun honden uit te laten omdat er gras omheen ligt. Ik kan daar zo pissed om worden.

Heb 1x gezien wie het deed, die persoon aangesproken en die lachte het weg. Wist waar ze woonde dus heb een krant gepakt, drol er in gedaan en door de brievenbus gegooid. Ze was alles behalve blij maar ik had mijn punt gemaakt. Heb haar dan ook nooit meer bij het grasveldje gezien.

Kijk een ongelukje kan altijd gebeuren maar ruim het dan gewoon op. Kleine moeite toch?

18. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier ook laatst, wonen in een mooi wandelgebied en zoontje kon net loslopen.hij ging richting het hoge gras,...
    In mijn hoofd ging een alarm af van pas op hondenpoep haal hem weg!
    Tegelijk dacht ik ook dat ik niet zo panisch moest doen en hem moest laten ontdekken.
    Hij viel in het hoge gras en legde zijn handjes neer. Net op hondenpoep!!! Hij drukte wel nog niet met zijn handjes op het gras dus was echt heel erg minimaal maar het gezellige wandelen met mijn zoontje was natuurlijk gedaan. Onmiddelijk opgeheft en naarhuis gegaan om die handjes te wassen ook al zag ik niks meer op het handje. Toch heel vies bah

Toch erg eigenlijk dat je je kindje niet lekker op ontdekking kan laten gaan! Het is een veldweg, mooi gebied en je kleintje kan niet op ontdekking omdat naast die veldweg allemaal hondenpoep ligt

19. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Ik heb een poepmagneet onder mijn schoen. Sta gemiddeld 1 keer per week wel eens in de poep dus er staan ook heel wat schoenen te stinken buiten. Ik moet echt kotsen als ik ze meteen moet schoonmaken dus staan ze hier een paar dagen buiten en dan klop je het er zo uit.
    Ik vind het ook enorm smerig al die hondenstront. Ik heb dan wel honden maar er zal nirmand in de stront van mijn hond gaan staan hoor.. dat ruim ik wel op.

(Alhoewel ik et van mijn oude hondje niet opruim maar die zit ook helemaal in het bos altijd(woon naast het bos)

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    mijn dochter is een keer van haar fiets gevallen toen ze net met zijwieltjes ging fietsen... poep op dr jas, op dr broek, op dr laarsjes maar het ergste was nog wel dat het zelfs in haar gezichtje zat :(

Vd week stond ze er perongeluk ook alweer in, word er niet goed van, heb de schoenen in de wc pot gezet, vast gehouden en doorgespoeld, toen gingen de restjes tussen die kleine naadjes iig ook weg.
    Heb zelf een hond die braaf op het gras gaat maar ik loop al slalommend om de drollen heen die natuurlijk wel overal gewoon op de stoep liggen, snap niet waarom mensen dat niet opruimen hoor!

Deel Deze Pagina