Na aanleiding van het shoptopic. Wat dragen jullie in bed? En jullie kinderen? Hier word pyjamas altijd uitgetrokken door de kinderen en slapen ze in hun ondergoed. Wij zelf slapen ook het liefst in alleen ondergoed.
Boxershort en t-shirt of hemdje. En ik begin met sokken aan maar die doe ik 's nachts uit. Ooh en zoonlief in zijn ondergoed maar mocht het kouder worden draagt hij een pyjama.
Alleen een onderbroek, kids het liefst ook. Als het kouder wordt krijgen de kids een pyama aan, ik slaap het hele jaar in een onderbroek en mijn man in zn boxer.
Zomer alleen onderbroek, winter kids en ik in een pyama (tot ergenis van mijn man haha). Ik heb het altijd koud
In de zomer gewoon in een topje en string, man alleen in boxershort. In de winter hebben we beiden een pyjama, mijn man nu nog niet maar ik draag alweer een flanellen pyjama maar ben dan ook een koukleum en over een maandje zal het elektrisch deken ook wel weer in bed komen want die kou is slecht voor mijn gewrichten.
Kinderen alleen een boxershortje. Ik en mijn man ook. Als het kouder wordt, dan dragen de kinderen een pyjama. Mijn man een trainingsbroek en ik een hemdje met boxershort.
Pyjama, ben een koukleum . Nu alleen de bovenkant, binnenkort met broek erbij. Manlief in een t-shirt en pyjamabroek, en dochter ook in pyjamaatje.
Zomer ikzelf onderbroek en big shirt, kinderen in romper of korte pyama. In de winter ikzelf en kinderen lange pyama. Man hele jaar door een korte pyama.
Onderbroek en t-shirt/hemdje/shirt van vriend. Vriend: boxer of niets. "Je moet het de ruimte geven" aldus mijn vriend. lol.
Ik bloot, vriend in boxer. Kinderen in romper en t- shirt of t-shirt lange mouw en pyjama broek ligt aan de temperatuur.
Hipsters met een topje/shirtje en m'n man naakt. Heel sporadisch een boxer maar die trapt hij in z'n slaap uit hahaha
Ik en mijn man niets, mijn dochter bij warm weer een romper en anders een pyjama en een slaapzakje. Kan er echt niet tegen om met kleren aan te slapen. Vond ik tijdens de bv periode en kraamperiode ook heel vervelend xD.
Vriend en ik naakt. Zoontje slaapt met warm weer in een romper of luier en nu met een lange mouwen romper. Straks in de winter krijgt hij weer lekker z'n pyjama aan.
Alleen onderbroek allebei. In de wintermaanden vaak wel een nachtjapon. Dochter slaapt met romper, pyjamatruitje en blote benen in de slaapzak.
De kinderen in pyjama/nachtjapon. Mijn man in een boxer. En ik in een boxer en een hemdje met brede bandjes.