gister avond weer eens met mn vriend en de kleine gaan eten bij zwager en schoonzus. de avond ging op zich goed. zoontje van hun helemaal gek weer op zn kleine neefje. alles gezellig. tot een uur na t eten. ze hadden tompouche voor iedereen. wil mn zwager dus een lepeltje slagroom geven aan mn zoontje. nou ik werd even erg pissig. en mn zwager maar door zeuren dat t best kon. zijn zoontje had t vroeger ook al bij 3 maanden. nou hallo ten eerste dit is mijn kind!ik beslis. en ten tweede is hij nog maar 7weken!! in plaats van zn zoontje te corrigeren later zit hij gewoon te vechten met t jochie. kind van 6. nou dit moest ik echt even kwijt!
Je zwager moet gewoon naar jou luisteren, als je iets niet wilt(lijkt me ook niet goed voor een baby van 7 weken). Bedoel je dat hij zn zoontje sloeg?, of was hij aan het stoeien?. Begrijp het niet zo goed.
Groot gelijk dat je pissig werd. Jij bent zijn moeder en bepaald wat hij wel en niet mag en wanneer. En slagroom bij een kind van 7 weken ? idd niet erg over nagedacht.
Dit begrijp ik ook niet zo goed? Maar goed dat je er wat van hebt gezegd hoor. Of het nu kwaad kan of niet, als jij het niet wil dan gebeurd het niet.
ja hij sloeg zn kind en ging gewoon echt vechten met zn kind. hij is echt zo dom die man. hier ook bijna altijd ruzie naar aanleiding van hem. die man is gewend om alles naar zn hand te zetten en wil geen nee horen. nou van mij krijgt ie dat wel!! hij vond t erg raar dat kleintje van mij geen slagroom mocht. nu weet ik helemaal zeker dat als ik werk de kleine alleen maar naar mn ouders gaat en neit daar heen.
die vent hoord naar jou te luisteren het is jou kind en als hij zijn kind slaat en ermee gaat vechten moet hij eerst maar goed na denken
jeetje wat een rare man zeg, wie geeft nou slagroom aan een baby van 7 weken oud,en dan nog moeilijk doen ook als je er iets van zegt echt not done!
die man spoort echt gewoon niet. hij wil ook altijd dat mijn vriend bij hem komt en helpt in de garage. want thuis kan hij toch niks doen. baby is nog te klein om te weten wie zn vader is volgens hem. t liefste wil hij dat mn vriend 7dagen in de week daar bij hem is. wordt er echt moe van. schoonzus wilde heel graag op amir passen als ik werk. maar dat gaat niet gebeuren. nu was ik erbij en kon ik op tijd zeggen dat t niet mag maar als ik straks werk kan ik t gewoon niet vertrouwen. die man geeft dan echt denk ik van alles aan m.
7 weken en al slagroom????? geeekkkkk.... en tuurlijk heeft hij naar jou te luisteren! Ze hebben het eerst al eens te vragen!
Nou nou nou... @ts, rare man.. Hij kan gewoon jullie regels respecteren. En anders opstaan en weglopen. Groot gelijk dat je ze niet laat oppassen, je moet met een fijn gevoel aan t werk kunnen
Dan neem ik aan dat je hier al ergens melding van hebt gemaakt? Dat klinkt mij als mishandeling in de oren. Persoonlijk vind ik dat nog erger dan dat hij je kindje een hapje slagroom heeft gegeven.
huh waarom heb je geen melding gemaakt bij amk dan? Als hij zn zoontje mishandeld zou ikdat toch echt melden.. En dat hapje slagroom.. Neu zou ik ook niet willen althans niet op de leeftijd van 7 weken..
melding bij amk. tja dan moet ik wel meer bewijzen hebben. t is nu een keer dat ik dit gezien heb. kleine had hem overigens beter te pakken. als ik zie of merk dat t vaker voorkomt ja dan amk. en mocht t nodig zijn amk in te schakelen kan dat ook anoniem?
Daar staat het AMK ook voor Anoniem Meldpunt Kindermishandeling Toch zitten daar ook weer haken en ogen aan want het is alleen "anoniem" als JOUW eigen veiligheid in het geding komt na de melding. Idioot maar waar...
Dat hij dat mijn zijn eigen zoontje deed wil niet zeggen dat hij dat dan bij jou zoontje moet doen. Het is wel jou kind en niet het zijne. Groot gelijk dat je boos werd meis
pas dan wel op met wat je roept als jij het eigenlijk pas een keer gezien hebt Was het stoeien ...spelen of echt slaan...