Hey meiden, Als het zonnetje schijnt krijg ik altijd opruim stuipen, vandaag dus ook, het zonnetje scheen en schijnt vollop en ik zie dan overal stof, ik probeer het idere dag soms om de dag bij te houden .. In de slaapkamer had ik vandaag lekker de dekbedden afgehaald en buiten het raam gehangen om te luchten in het zonnetje .. Nu hebben wij kort geleden een nieuwe bed gekocht met nieuw matras .. Nu was ik dit een beetje aan het uitkloppen en daar kwam me een partij stof uit .. Ik vraag me nu af hoe ik dit kan verminderen en hoe ik dat matras schoon kan maken ... Hoe maken jullie het schoon ?? Snap ook niet waar het vandaan komt .. Hoop op wat tips Ik ga niet naar een bedrijf om het schoon te laten maken want dat kost me minimaal 60 euro en dat heb ik nu ff niet dus hoop op wat huis tuin en keuken tips
Ik zag het laast ook bij mijn matras haha ik dacht echt zo van huhhh waar komt dat stof vandaan??? Ik ben er met de stofzuiger over heen gegaan en alles was weg
dat wilde ik dus ook doen maar ik vond net op internet dat ze het afraden om het met een stofzuiger niet te doen .. ga het toch prberen
nou ik heb er niets van gemerkt hoor dat ik het me een stofzuiger heb gedaan. Ik zou niet weten waarom dat niet mag. En zou ook niet weten hoe ik hem anders zou moeten schoonmaken. Ja misschien recht opzetten en uitkloppen ofzo maar me matras weegt ik weet niet hoeveel kilo haha
De matras vanaf boven uit het raam gooien. Als hij dan met een smak op de grond valt, dan is zo het stof eruit.