Ik zoek van die dingen die je als ze nat zijn op het bad of de muur boven het bad kan plakken, het is kinderspeelgoed. Ik weet bv dat je die van nijntje hebben, deze: Kennisgeving voor omleiding maar ik zoek er bloemen (tis iig een set met bloemen en graspolletjes)van, ik heb ze bij iemand gezien, maar die had ze gekregen, dus wist ook niet waar je ze kunt kopen. Hopelijk kan iemand mij helpen??
Ik heb laatst zoiets bij de Hema gezien. Zat in een plastic bus en lag bij het knetterbadzout en badverf enzo...
Het is niet helemaal hetzelfde, maar wij hebben deze; Frog Pod badspeelgoed opruimer | Baby Product van het Jaar via de rentepunten van de ING voor de helft van het geld...
in afwachting, bedankt, ik zal eens kijken bij de hema. sannie, wat een leuk ding joh!! Zitten daar ook van die foam dingen in?? Tis wel een uitvinding idd.
Bedoel je deze misschien? http://r.twenga.nl/g3.php?pg=VDs1MTgwNzA4NjUxNzgzNjUzMzk1OzIzMDEzO2h0dHA6Ly93d3cuYmFieTJraWRzLm5sL3dlYnNob3AvcHJvZHVjdF9pbmZvLnBocD9wcm9kdWN0c19pZD03MiZsYW5ndWFnZT1lbjs0MDM1NDdiYzk5YTJmZmQ0MDg2NjhiMDQ1ODQyMTc5MA==
pinguin, nee die zijn het niet. lenka, die zijn ook leuk. Het zijn niet degene die ik bedoelde, maar als ik ze niet kan vinden is dit een goed alternatief. Die ik bedoelde kon je ook steeltjes onder de bloemen plakken en voor jongens had je een treinrails en autoweg met auto's en andere voertuigen, volgens mij waren die van dezelfde serie. Het was echt een heel uitgebreide serie, veel stukken.
waarschijnlijk ALEX Toys Nederland alleen zijn die uit assortiment. kon je een paar jaar gelden krijgen bij kruidvat of trekpleister
't Moet wel van ver komen, maargoed, dat mag de pret hopelijk niet drukken Het waren ook echt de enige die ik kon vinden, heb me rot gegoogled