Weet iemand een lekker gerecht met champignon roerbakmix? Heb nog 2 grote zakken in huis en zijn tot morgen houdbaar dus wil ze vanavond graag gebruiken. Heb op de site van ah.nl gekeken, maar nog niet echt iets kunnen vinden. We lusten alles qua ingrediënten maar ivm voedselallergie van schoonmoeder (schoonouders eten hier vanavond) liever geen rood vlees. Vis heeft de voorkeur en anders kip.. Heeft iemand een lekker recept?
Wokken? Zelf nog andere verse groente erbij snijden en allemaal in de wokpan. Met vis of kip en een woksaus. Heeeeeeeeeeeeerlijk
Ja maar we wokken al zo vaak haha. Ach, denk dat we het maar simpel houden en gaan wokken. Scheelt ook een hoop afwas
ik weet er nog 1 met pasta die ook heel simpel is. witlof in stukjes snijden. pasta koken, ik gebruik altijd de vlinderpasta stukjes kip zachtjes bakken (dat het dus niet te hard wordt, als die goed is de roerbakmix en stukjes witlof meebakken. voor de saus: 300 ml melk koken en 1 pakje monchou of andere kruidenkaas toevoegen terwijl je roert. Dan een eetlepel bloem met een beetje water loskloppen dan door de monchou saus roeren. 2 minuten door laten koken en dan door de pasta heen mengen. Ik serveer de pasta apart en laat iedereen zelf de kip met roerbakmengels erop doen. mmmmm