ventieltjes..

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 30 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

even een vraagje, mijn duowagen heeft een lekke band en de fietsenmaker is dicht op maandag..
    nu zat ik te denken om hem als nood gewoon proberen op te pompen bij de fietspomppaal hier op het plein, maar zou dat kunnen? er zit nu een step-band in en een hoekig ventieltje, zou ik die op kunnen pompen met een gewone fietspomp?
    het ventiel lijkt op deze:

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier zit ook zo´n soort ventiel op maar heb daar wel een tussenstukje voor nodig.

3. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hmm.. die kan ik zeker bij de fietsenmaker kopen? ;)

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Mijne is ook lek.. En wilde straks naar de winkel maar herinner me het nu weer, dank je wel anders had ik met twee kids aangekleed gestaan..
    Hoop dat je snel een oplossing vind.

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Voor zo'n ventiel heb je inderdaad een tussenstukje nodig.
    Wat lijkt me dat lastig zo'n lekke band, gelukkig kan onze bugaboo niet lek.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    yups, tenminste hier wel. Kost geen drol (dacht 50 cent ofzo) maar dan moet ie wel open zijn natuurlijk ;)

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

balen zeg! dan maar kijken of Fenne al in de quinny kan, en moet Mila maar lopen..

in het begin vond ik het zo veel fijner om zulke banden te hebben, maar dit is nu al de 2e keer :(

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

oh mensen ik word echt even helemaal gek hier zeg! fietsenmaker heeft pas op zn vroegst vrijdag tijd, dat gaat dus niet, dus heb een losse band gekocht, maak dat ding zelf wel.

kom ik net thuis, haal de oude band er uit, nieuwe er in, is hij gewoon veel te groot!! kan nu niet eens terug naar de fietsenmaker, omdat ik nu helemaal geen band meer op dat ding heb zitten.:x

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    he wat klote zeg! :(

10. miffy11

miffy11 Niet meer actief

word nog leuker, heb ze net gebeld, ze maken geen kleinere meer, dus moet het er maar mee doen. uh, ja, die band valt er gewoon vanaf omdat hij veel te groot is...
    bah, ben er helemaal klaar mee. heb al 2 dingen af moeten zeggen omdat ik het huis niet uit kan nu, en zie voorlopig ook geen oplossing.

11. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    je hebt pb.

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

Deel Deze Pagina