veiligheidswaarschuwingen

Discussie in 'De lounge' gestart door Bkoenen, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Aan alle ouders:
    Abonneer je op veiligheidswaarschuwingen:
    http://www.vwa.nl/abonneren

Ik heb het nu pas gedaan...te laat :( Mijn dochter is sinds vanochtend haar vingertopje kwijt :( Toen ik erop ging zoeken zag ik dat bij de desbetreffende handdoekhaakjes sinds een paar maanden een veiligheidswaarschuwing af was gegeven.
    Ik heb ze echter al een paar jaar en wist niks van die waarschuwing af!
    Had ik het wel geweten dan was mijn dochtertje nog compleet geweest :(

Dus hierbij: meld je aan!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat erg! Wat is er gebeurd?

Ik ga me meteen aanmelden!

3. MamaSaaf

MamaSaaf Actief lid

19 feb 2010
    141
    5
    18
    Nederland
    Oeh klinkt niet best. Sterkte ermee!!!!

Bedankt voor het delen van de link. Ik ga me ook zeker meteen aanmelden.

4. Dana

Dana Niet meer actief

heb me ook aangemeld, bedankt voor het delen, sterkte voor je dochtertje

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Vanochtend een heftig bloedbad gehad :(
    Nikita stond bij papa in de keuken, een beetje te drentelen om hem heen terwijl hij de papfles klaarmaakte. Hij zag haar op een vreemde manier vallen en er was overal bloed. VEEL bloed.
    Ik riep vanaf boven (kwam net onder de douche vandaan) of het wel ging. Waarop Ramon gilde dat er overal bloed was!
    Dus ik naar beneden gesprongen ongeveer. Nikita's gezicht onder het bloed (ze zat op het aanrecht inmiddels) maar niks in haar gezicht te zien. Toen zag ik haar hand...en er miste een stukje van haar vingertop (middelvinger rechterhand, helft van vingertop was weg).
    Toen besefte Ramon wat er speelde:
    Ze stond bij de handdoekhaakjes (van die V-dingen). Ze is daar met haar vinger ingeweest (spelen ofzo denk ik) en is toen gevallen. Door haar gewicht is de vinger helemaal in de V-groef terecht gekomen en letterlijk afgescheurd.
    Het vingertopje zat nog in het handdoekhaakje. Die heb ik direct in mijn mond gestopt.
    Ondertussen de telefoon gegrepen, boven snel wat kleren aangedaan terwijl ik met 112 aan de lijn hing. Ze vroegen me hoe lang het rijden was naar het ziekenhuis en nadat ik antwoord gaf vertelden ze me dat ze toch maar even met een ambulance zouden komen.
    Ondertussen zat inmiddels alles onder het bloed...echt alles :(
    Gewacht op de ambulance, die zijn binnen komen kijken en wilden toch met haar direct naar het ziekenhuis.
    Ik dus in de ambulance, Ramon erachteraan met de auto.

Ondertussen zat ik nog steeds met het vingertopje in mijn mond, voor het geval ze die nog konden/wilden hechten. Fijn is anders!

Chirurg op de EHBO erbij gehaald, maar die zei dat hij niks meer eraan kon doen.
    Verband erom (arme meis was helemaal over d'r toeren! Maar ja, het doet ook vreselijk pijn natuurlijk, zo'n afgescheurde vingertop), antibiotica mee en pijnstillers.
    Woensdag moeten we terug voor het verwisselen van het verband.

Arme meis :( Mijn lieffie mist gewoon een stuk van d'r lichaam :(
    Toen ik die vinger zag en zag dat er een stuk weg was...dat was zo bizar. Het klopt niet! Het kan niet!

Je zal het altijd blijven zien...mijn perfecte mooie meisje is scarred for life :(

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    :$ OMG ik heb ook van die V-haakjes! Hangen wel in de kast maar toch :$:$:$.
    Wat verschrikkelijk, heel veel sterkte :(:(:(

7. gadverdarrie..wat een verhaal
    en wat ontzettend zielig voor je kleine moppie

8. marilouise

marilouise Niet meer actief

ach gut wat zielig

ik heb deze dingen al een heel tijd geleden verbannen was bij mijn oma en de kat wilde naar buiten deze sprong en sprong mis belande er met zijn poot in gillen mijn oma en ik hem bevrijdden ik wat halen niet het ergste maar ind e angste en paniek is die gaan bijten de kat had 4 hechtingen en 1 teen minder mijn oma is dezelfde middag nog geopereerd aan beide handen had ruim 20 hechtingen 1 week ziekenhuis en 6 weken niets kunnen doen en mogen doen beide armen omhoog

dus echt die dingen moeten ze gewoon uit de handel halen.

sterkte emt je dochtertje

9. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Wat vreselijk! Sterkte met je dochtertje.

Heb me meteen aangemeld, bedankt voor de link.

10. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met mijn hand voor mijn mond zitten lezen.
    Wat vreselijk zielig.
    Mijn dochter is op het kdv met haar duim tussen de deur gekomen.
    Het topje incl nagel was eraf. Ook bij haar konden ze niet veel meer doen dan verbinden. We dachten omdat het onder de nagelriem was, dat het ook nooit meer goed zou komen met haar nagel. Maar wonder boven wonder is er toch weer een nagel gegroeid en ook het vlees eronder is weer een stukje hersteld. Het ziet er natuurlijk niet zo mooi uit maar je ziet het alleen van heel dichtbij.
    Heel veel sterkte met de kleine meid.
    En bedankt voor de link.

11. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.
    OOOOOOOOOOOOOH wat vreselijk dit om te lezen zeg! :( Hoe gaat het nu met je meisje? Zijn jullie wat van de schrik bekomen?

Knuffieeee..

12. Chai

Chai Niet meer actief

Wat zielig... :(
    Sterkte ermee hoor, dat ze maar snel van de pijn af is ook.

13. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    jeetje meid wat vreselijk! Veel sterkte met je dochtertje en wat ongelooflijk dapper dat je het topje in je mond gestopt hebt. Je hebt juist gehandeld en een ongeluk zit soms in een klein hoekje. Probeer je er niet schuldig om te voelen.

Doe het rustig aan, sterkte!

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ze is gewoon gaan spelen...ze zit natuurlijk wel onder de pijnstillers, maar echt heeeel erg veel last heeft ze nu niet.
    Maar overmorgen moeten we weer naar het ziekenhuis om het opnieuw te laten verbinden. Ik denk dat het dan wel weer gillen geblazen is :(

Ik zit (op werk) te trillen een beetje...het komt altijd achteraf bij mij :) Maar toen ik net belde naar oma vertelde ze dat ze gewoon d'r hand gebruikt met blokken bouwen. Gelukkig!

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jeetje wat een verschrikkelijk verhaal.
    Mijn ouders hadden die dingen eerst ook, maar ze hebben die dingen er ook afgeghaald.
    Het zijn verschrikkelijke gemenen dingen.

Heel veel sterkte met je dochtertje.

17. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Och meid, wat een vreselijke ervaring.
    Heel veel sterkte en beterschap. Knuffel haar maar extra vandaag, en neem vanavond zelf een borrel;)

18. sim

sim Lid

10 okt 2010
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat verschrikkelijk om mee te maken. Ik meende me te herinneren bij lichaamsdelen (klinkt een beetje luguber, mijn exsuses) dat je het onmiddelijk in de ijsklontjes moet doen..
    Maar laat me hopen dat het niemand overkomt!! (een familielid van mij heeft vroeger haar vinger tussen de deur gehad, topje eraf was ook echt verschrikkelijk) Ik wens jullie veel sterkte!!

19. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    :$OMG ik heb bijna dezelfde in de keuken hangen.
    Ik ga ze er zometeen gelijk afslopen.:x

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Even voor de duidelijkheid, niet direct op het ijs leggen. Er moet iets tussen zitten. Dus gebruik een zakje voor het ijs. Doe deze dicht en leg daar dan bijv. het vingertopje op. Anders bevriest het.

@Female, wat een verhaal meid. En bedankt voor de link. Ga me gelijk aanmelden. Fijn om te lezen dat je dochter weer aan het spelen is. Hoop dat de dmv de pijnstillers zo min mogelijk last krijgt van pijn.

En idd neem er maar een flinke borrel op. Jullie zijn natuurlijk ook ontzettend geschrokken.
    En wat dapper dat je het in je mond durfde te doen. Dat zou ik echt nooit durven.

Sterkte!

Deel Deze Pagina