lang leve google: iBOOD.com - Internet's Best Online Offer Daily! Overigens ook nog nooit van gehoord.
Er zijn vannacht al heel wat goede aanbiedingen geweest. Ik hoop dat de philips wake up light nog eens voorbij komt, vorige keer de hele dag zitten wachten en toen alleen een elektrische peper/zoutmolen voor 12 euro gescoord.
haha, ik zit er klaar voor, vorige keer gemist. nu meteen ingeschreven en zit te f5-en.. hoef geen tennistas! thnx voor de tip!!!
Taliaa je hoeft niet te f5en dat gaat bij mij vanzelf. Toch wel een goede aanbieding weer camera van 169,95 voor 46,95 en weg is ie weer hehe.... gaat bij de goede aanbiedingen heel erg snel.
haha, leuk he? thnx vr de tip dat f5 niet nodig is, haha iemand al iets gekocht? als ik op ik neem er 1 klik, heb ik hem dan ook??
Ja dan moet je nog betalen, dikke stress hier altijd, haha... ideal bij de hand houden dus. Ik ben daarstraks de printer HP wifi misgelopen, wist me gebruikersnaam van internetbankieren niet.
worstenbroodje: balen zeg! hebben een of andere zakmes gekocht en kodak batterijen (manlief dan he) hij zit op iets van gereedschap te wachten.
Net zoiets als Ichicha, was vorig jaar helemaal hip geloof ik. Maar ik ga eens ff snuffelen, i love koopjes. Ben ook een liefhebber van Groupon. Heb ik al veel gekocht!
Vrouwen happy uurtje is begonnen, viborator's, rimpelcreme en nagelmanicureset. Ik heb voor 5 euro de spaarlampen van philips gescoord .
dat blauwe balkje met die zwaailichten, moet die vol zijn als er een nieuwe aanbieding komt of helemaal leeg?