nu tot op mijn schouders en ga het weer laten groeien. heb iedere lengte de afgelopen jaren gehad, van tot op mijn billen tot jongensachtig kort.
twijfelde. Het is eigenlijk heel kort van voren, maar aan de achterkant nog wel net in m'n nek. maar aan de voorkant komt het net tot m'n oren
uuuuh.... heel kort ik had het ruim over mn borst hangen en heb alles er vanaf laten halen vorig jaar en moet zeggen sinds dien heb ik alleen maar kort gehad
Ik heb nu een lange bob, waar ik heel blij mee ben! Maar ik heb altijd heel lang haar tot iets over de helft van mijn rug gehad.
Erg lang, heb altijd lang haar. Kortste wat ik heb gehad was tot op mn schouders. Ik vind kort haar niet mooi,hou er gewoon niet van. Daarbij staat het me ook totaal niet.
Volgens mij is mijn haar nu een centimeter kort. Ik vind lang haar prachtig, maar niet bij mij.. Zo gauw het tussen de 3 en de 5 cm is zet ik de tondeuse er weer op.
Mijn haar is half lang laat het weer groeien [ moet van marnatman] Moet het even weer bij laten knippen wacht op kortings- bon van mijn kaper [ krijg ik vaak als ik jarig ben]
Tot m'n behabandje ongeveer. Maar binnenkort laat ik er weer een stukje afknippen, tot net onder mn schouders. @buffy: jij hebt ook supermooi haar, gewoon zonde om af te knippen! *stiekemeenbeetjejaloers*
volgend week weer in model, a symetrische bob. achter vrij kort voor langer tot net onder mijn kin en scheve pony.
Heb een Bob maar dan niet opgeschoren van achter. Van achter wat korter dan aan de voorkant. Net iets onder m'n kin. Heb te fijn haar voor langer. Had ik eerst wel maar dan hangt t alleen maar langs m'n gezicht...
Hier tot iets over mijn bh-bandje. Maar draag het bijna altijd in een staart, dus niemand die het ziet! Haha
Nu is het tot mijn bh bandje, maar ik ben het al weer zat (hiervoor steeds schouderlang gehad) dus de schaar gaat er volgende week weer in