Hallo, Er is hier net een pakketje bezorgd, staat op ons adres, maar een andere naam? Het pakketje is duidelijk niet voor ons, maar wat moeten we er nou mee? Wachten tot degene hem ophaalt van wie dit pakketje is? Er staat wel een andere postcode op, maar das de overkant van de straat, dus daar schiet ik niet zoveel mee op! Groetjes
Ik had vorige week hetzelfde. Mijn pakketje was ergens bij mijn buren afgeleverd volgens track en trace, maar ik had zelf niets ontvangen. Blijkbaar hadden ze bij de post verkeerd huisnummer opgeschreven. Dus niet 111, maar 11. Dus is het pakket bij de mensen op 9 afgeleverd. Gelukkig hebben die contact opgenomen met de afzender zodat die in hun systeem kon kijken wat het correcte nummer moest zijn. Ook bij de post koneden ze zien op wlek huisnummer het pakketje was aangenomen. Dus ik zou als ik jou was proberen te bellen naar de afzender
Kijk even naar combinatie postcode huisnummer welke straat eruit komt. Wellicht dat op dat adres ze wel een pakketje verwachten?
OF bel even met de klantenservice van het bedrijf waar het vandaan komt (gratis nummer misschien?) zodat je kan zien of het misschien van 2 straten verderop is of zo ... en geef het dan ff af ... kleine moeite groot gebaar. Denk dat ze er wel op zitten te wachten ... met kerst en zo!
googlen op naam en kijken of je een foto ziet... Zo ja kijken of je diegene herkend. Anders zou ik even kijken of er een afzender opstaat en zo niet, dan zou ik de binnenkant bekijken.... Wellicht zit ter een factuur in
Dat is dus het probleem, overkant van de straat (zelfde naam) heeft een andere postcode en daar is de postcode van, en nummer die van ons, dus iemand heeft een verkeerd adres opgegeven. Openmaken vind ik ook niet zo gepast eigenlijk! Er zit een zak omheen en kan deze niet openen zonder touwen te moeten doorsnijden, dus even voorzichtig kijken is er niet bij. Als iemand erop wacht, dan kan hij toch de gegevens inkijken? En dus zien dat het bij ons is geleverd? Als ik het nu terugstuur gaat het pas weg na kerst, dus kan dan beter een paar dagen wachten misschien? Zal in ieder geval even kijken op de site van waar het vandaan komt..
Nou, wij wonen op nummer 13, en overkant is even getallen, dus weet niet waar te beginnen dan. Heb hem inmiddels gevonden op hyves, en een bericht achtergelaten Daar was ik nooit opgekomen..
ehh ja als je niet weet van wie t is kan je t wel naar post nl terug sturen maar als die er niks mee kunnen (en ook geen afzender kunnen vinden) gaat het daar gewoon de container in uiteindelijk. Tja heel brutaal misschien maar kzou t open maken denk ik haha