we hebben een stoffen bank die ik wil opfrissen, ruikt wat muf.. Ik zit er aan te denken om een sopje met wasmiddel te maken, zou dat werken of heeft er nog iemand tips?
Wij hebben een nieuwe stinkende bank en een vriendin raadde sofa spray (of iets in die richting) van ambi pur aan. Dat spuit je erop en dat trekt nare geurtjes eruit Ik heb het nog niet gehaald maar misschien is dat iets..
Mijn ervaring is dat de Ambi pur meer is om de geurtjes te maskeren. Ruikt wel heel lekker, maar de geur zit er nog wel in. Ik gebruik HG alle nare geurtjes weg voor de bank. Eens in de zoveel tijd spray ik de bank ermee in, aangezien er geen verwisselbare hoezen op zitten.
Deden die dames van hoe schoon is jouw huis (of zoiets?!) Dit niet met banking soda? Er over strooien, nachtje laten liggen en van wegzuigen.
Met een tapijt reiniger. Wij hadden onze oude bank te koop gezet maar eerst gereinigd met een tapijt reiniger. Je wilt niet weten hoeveel rotzooi eruit kwam. Ik koop echt nooit meer een stoffen bank! Je kunt ze huren bij een bouwmarkt.