recept salade gekookt???

Discussie in 'De lounge' gestart door mama suus, 30 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    zo staan lekre dingen bij hoor. weet nu ook wat de rest maakt en ga toch maar voor de groene sla. nu nog ff kijken wat erdoor doen.

heb ook veel walnoten dus dacht daar iets mee te doen weet alleen niet hoe dit gaat smaken. dus miss heeft hier nog iemant een lekre tip????

2. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
    Als je walnoten gebruikt zou ik er ook wat appel door heen doen, is een hele lekker combi. Of met wat kaas, is ook een goeie combi met walnoten.
    Als je appel en walnoten erdoor doet dan een dressing maken van mayo met wat yoghurt en lekker kruiden. Eventueel wat bieslook erdoor voor de frisheid.

Met kaas zou ik minder snel een mayo/yog dressing nemen maar voor een olie/(balsamico)azijn dressing gaan en die lekker op smaak brengen met wat italiaanse kruiden.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Walnoten, peer en schimmelkaas = Heerlijk!

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    klinkt goed idd.

mijn idee zelf was dus ook walnoot en kaas........ verder kwam ik niet dacht miss nog manderijntjes uit blik maar weet niet of dit dan smaakt haha bieslook heb ik ook wel in de tuin dus dat lukt ook. zou dressing met olijfolie en balsamico dan lekker zijn??

maak normaal me sla heel anders met komkommer en tomaat en ei ed. maar jah de eerste 2 mag dus al niet hier in duitsland dus jah dan zit je al he.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    oeps niet goed gelezen zag ik sorry de olie en azijn kunnen dus haha

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

sla met walnoot, brie, appel salade & met honingdressing :)

bietjessalade:
    4 rode bietjes, 2 rode appels en 1 rode ui in blokjes
    2el creme fraiche, 2el mayo erdoor
    op smaak maken met peper en zout :)

Deel Deze Pagina