Ik ben op zoek naar een heupbroek. Of een broek die zo'n 2 cm onder de navel zit. Ik heb veel buikoperaties gehad en kan daardoor geen broek hebben die op of boven mijn navel zit. Dat irriteert en doet ook pijn in mijn buik. Maar de meeste broeken nu zijn of mid-waist of high-waist en dat is dus niks voor mij. Wie heeft er tips?
Bij mij vallen mid waist broeken ruim onder de navel (lang bovenlijf), dus misschien zijn mijn tips niet goed voor jou. Ik draag qua spijkerbroeken graag ltb zena, de band daarvan heeft ook stretch, dat is voor mij heel belangrijk, ik heb geen operaties gehad, maar heb een navelbreuk en veel darm en maagklachten en ik kan er niet tegen dat er iets op mijn buik drukt.
Volgens mij kan je bij gstar ze nog best kopen. Ik heb precies hetzelfde namelijk echter heb nu een paar high waist met veel stretch en heb daar nu eigenlijk geen last meer van. Maar die stugge spijkerbroeken kan ik nog steeds niet hebben op m’n littekens.
Midwaist drukt ook vaak in de navel bij het zitten en ook daar zitten littekens. Druk op de buik kan ik ook niet hebben. Ooit een jas gehad met een elastiekriem in de taille, oeh pijn steeds
Ja, dat snap ik. Bij mij zit meestal een mid waist dus als een low waist en een low waist is niet fatsoenlijk, want die zit echt te laag . De ene mid waist is echter de andere niet, sommige vallen zelfs bij mij iets te hoog. De ltb zena of g-star lynn vallen bij mij dus laag genoeg (ver onder de navel), zonder meteen een stratenmakersdecollete te geven . Maar als je een korter lijf hebt, dan werkt dat dus misschien niet en kun je inderdaad beter voor low waist gaan. Google leert me dat only en vero moda ook nog low waist modellen hebben.
Volgens mij op zalando kun je kiezen voor low waist broeken. Succes! Hier ook zelfde probleem, maar ik draag idd zwangerschapsbroeken daarvoor.