De titel zegt het sl wie heeft er een lekker en makkelijk recept voor kippensoep?(graag gewoon met kipfilet ipv Soepkip)
Als je echt snel wilt zou ik gaan voor blik van struik.. Ik vind em goddelijk 😋 als ik zelf maak ben ik al met al snel 1,5 uur kwijt.
1 - 1,5 kippenbouillonblokje Fijn gesneden kipfilet Handje soepgroenten Handje vermercelli Ongeveer 1 liter water Bovenstaande in de pan en laten koken. Zo gaat een snel kippesoepje bij mij.
Liter water ( 0f meer en dan ook meer van de rest ) per 500 ml water 1 blokje kipboullion. Buideltje voor kippensoep van honig of knor ofzo, zijn theezakjes die je in de soep hangt, verpakt per 5 en ligt gewon bij de soep dingen. Kipfillet of kluifjes of wat dan ook. Dan een zak fijne soepgroenten en een handje vermicelli. Alles een poosje koken, dan de kip in stukjes trekken/plukken/snijden en er eventueel nog kruiden ( Chilli, peper, of curry kruiden en een scheutje kokosmelk ) door doen.
potje kippenboullion. aanvullen met water. paar boullionblokjes erbij. Voorgekookte kipfilet toevoegen. Misschien vermicelli als je dat lekker vinden...en klaar