Eigen recepten delen?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleinesara, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ik volg altijd braaf de standaard recepten op internet maar wil ook wel eens wat anders proberen. Vandaag heb ik op eigen inzicht een gerecht gemaakt wat verrassend goed in de smaak bleek te vallen. Hebben jullie ook zulke recepten, die je zelf bedacht en goed zijn gelukt? Misschien leuk om ze te delen en zo elkaar te inspireren?

2. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hij is niet van mij, maar van mijn vader. Geen recept, wel steengoede combo.
    Verse frietjes met kroket en spruitjes. Lekker aromat erover. Heeeerlijk!
    Eet nog steeds liefst zo spruitjes.

En wat had jij gemaakt dan, kleinesara? Wil ik dan natuurlijk ook wel weten! :D

3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ik heb gisteren krieltjes gebakken, de laatste paar minuten samen met hele kleine stukjes prei, paprika, courgette, ui en wortel. Daarna het hele zooitje op een bord, worstjes erbij en helemaal bedekken met zoetzure tomatensaus.

Geïnspireerd door sausage stew, dat heb ik ooit in Ierland gegeten maar zoals ze het daar eten kon ik geen recept vinden. Wel andere recepten (Brits, Australisch..) maar dat was niet wat ik wilde. Toen heb ik zelf maar iets soortgelijks verzonnen ;). En het was lekker!

4. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh dat klinkt zeker lekker!
    Doe ook wel eens krieltjes en groente (gewoon lekker makkelijk zon voorgesneden zak dan) schnitzel erbij en dan met zigeunersaus. Klaar in 10 minuten!

Deel Deze Pagina