Hoi meiden, Voor het eerst in 8 jaar is mn man niet thuis vannacht.. Ben wel gewend alleen naar bed te gaan, hij is wel vaker om 11-12uur thuis. Maar nu de hele nacht niet! Ik vind het best spannend Kan ik wel slapen, wordt ik s nachts wakker of ben ik bang in het donker (normaal dus wel..) Hm. Ik probeer er niet teveel aan te denken! Ik ga gewoon vroeg naar bed net als anders en doe net of hij dan 23.00u wel weer thuis komt Zou het werken??
Als je het een beetje eng vind. Wat ik mij kan voorstellen waarom neem je niet een van je dochters lekker bij je!! Dan voel je je niet zo alleen..
Ik heb dat volgende week ook maar dan 3 nachten achter elkaar en nu mag mijn zoontje lekker bij mij komen liggen. Mijn zoontje vind het geweldig want die heeft nog nooit bij ons in bed geslapen (wil hem nooit niet tussenin) maar nu papa er niet is mag hij naast mij komen liggen. We maken er gewoon een feestje van! Maar even wennen zal het wel zijn ja want ben het dus ook niet gewend om zonder vriend te slapen. Maar nu heb ik mijn kleine vriend als vervanging
Penseel, Ik ben bang dat er niet veel geslapen wordt dan.. Ik wil voor hun gewoon alles normaal houden.
Ik moest er ook zo ontzettend aan wennen toen mijn man continue diensten moest draaien. Vind het nog steeds niet fijn, toevallig moet hij ook vannacht werken en heeft afgelopen nacht gewerkt. Wat ik altijd doe is de kids bij mij in bed leggen, dan heb ik toch het gevoel niet helemaal alleen te zijn. Ow ja en heb een knuppel naast me bed liggen hahaha
Haha succes, ik slaap vrijwel doordeweeks altijd alleen. Woon niet samen vandaar en ik vind het heerlijk
Ik slaap best vaak alleen. Vriend is veel weg oefeningen e.d. pak dan lekker m'n dochter erbij haha..
Keertje gek doen is ook speciaal pak je oudste doe samen een leuke film en leg je haar indien nodig over. Weetje wat ik wel eens gedaan hebt toen zoon jonger was pakte ik mijn matras. En logeerde wij samen in de woonkamer film er bij wat lekkers maar ja mijn kinderen zijn het gewent om bij mij te slapen
Sinds september slaap ik ook alleen. Man heeft vaste nachtdienst dagen. En nog steeds durf ik niet in het donker te slapen. Ik doe elke nacht de licht aan in de gang😳
Wauw! Dit soort topic lees ik wel vaker eens in de zoveel tijd. Kan me het zo niet voorstellen dat iemand er zo tegen op kan zien om alleen te slapen. Hebben jullie nooit op jezelf gewoond? Ik zelf moet regelmatig op mn werk blijven slapen, heb daar nog nooit moeite meegehad. En manlief gaat gemiddeld 1 a 2 keer per jaar zonder mij op vakantie. Ik zou zeggen: je kunt het!!
Ik slaap elke 3 weken een week alleen omdat mijn man nachtdiensten draait. Ik vind het heerlijk Kan ik lekker alle ruimte in bed gebruiken, maar ik ben daarna ook weer blij als hij weer naast me ligt hoor. Succes in elk geval!
Hahaha mijn man werkt ook continu diensten en heb ook een knuppel naast mijn bed! :') kindje ligt alleen sowieso nog in wiegje naast me haha!
Hahah fijn te lezen dat ik niet alleen ben wat betreft de knuppel Niet dat ik stoer genoeg ben om hem ooit te gebruiken denk ik maar goed, geeft mij toch een veiliger gevoel hahaha @maartje84: In mijn geval heb ik inderdaad nooit alleen gewoond, mijn man en ik wonen inmiddels 10 jaar samen, ik was toen 19/20 dus ging vanuit huis gelijk bij hem in wonen.
Ik heb daar echt geen moeite mee. Mijn man is weleens wekenlang in het buitenland. Ik ben met drie kinderen en die slapen mooi in hun eigen bed haha. Ik hoor het idd weleens vaker dat sommige er zo een moeite mee hebben maar begrijp nooit zo goed waarom haha
Komt goed! Ik weet inmiddels niet beter, slaap al ruim 5 jaar eens in de 3 weken een week alleen ivm nachtdienst van m'n man. Ik vind het de laatste tijd wel heerlijk eigenlijk 😊 overdag hebben wij gemiddeld meer tijd samen dan iemand die alleen overdag werkt. We hebben een hond en flinke knuppel naast bed, dat geeft wel rust