Ik ben een sukkel en kan het niet vinden, óf ze zijn gewoon heel schaars haha. Zoek een plafondlamp/plafonnière die met accu of batterijen werkt. Liefst een Philips Hue-achtig exemplaar, evt met geïntegreerde bluetooth box. Bediening met afstandsbediening of app. Is bedoeld voor een punt waar geen stroom meer op staat wegens omgeleid naar andere lichtbron. Suggesties welkom!
Ik ken eigenlijk alleen deze: https://www.amazon.nl/Philips-Hue-Draagbare-Tafellamp-Verlichting/dp/B07SQ2FZTK/ref=asc_df_B07SQ2FZTK/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430618241902&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=12119912782758009997&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064237&hvtargid=pla-829147196057&psc=1 Maar die is alleen niet voor aan een plafond. Misschien wel een optie, als je echt niks voor aan het plafond kan vinden, om deze lamp op een hoger plankje aan de muur te zetten oid.
Ja, die had ik dus ook gezien. Maar het punt is juist dat ik dat stomme afdekplaatje op het plafond graag wil vervangen door een lichtbron, waar dat punt in basis natuurlijk ook voor bedoeld is haha.