Ik ben nu mijn nieuwe zwembad aan het vullen maar nu heb ik even een vraagje over de chloortabletten en de pomp met filter. Zodra het zwembad helemaal vol is doe ik de chloortabletjes in de drijver en dan in het zwembad, maar moet die drijver er altijd in blijven? En als ik het goed begrepen heb moet ik, als de drijver erin ligt, ook de pomp aanzetten maar hoelang moet die pomp aanstaan? Ik kan het nergens terugvinden in de handleiding dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Alvast bedankt!
Mijn broer heeft er nu ook eentje staan zo'n grote! Die heeft s avonds zo'n chloor ding eringedaan en zet ook s avonds de pomp aan! Het zwembad is dan mooi schoon als wij er smorgens in springen
wij laten het chloording erin zitten, zit een kinderveilige sluiting op. Na een paar dagen was het tabletje nog niet op, viel me erg mee. En ik vind de zwemkleren naar chloor stinken (okee ik ruik abnormaal goed nu ) De pomp moet ongeveer een uurtje per dag aan is ons verteld. Dat doen we alleen als we er ook in zijn geweest die dag.
okay dan laat ik hem er eerst wel inliggen, bedankt!!! En chloorgeur kan mij niet zoveel schelen, als het maar schoon is
Hier ligt constant dat drijvertje erin ik haal m alleen eruit als ik ga zwemmen. De pomp zet ik aan als ik denk dat het moet eigenlijk, niet elke dag hoor... Ph waarde en het chloor is het belangrijkste...pomp haalt alleen het vuil eruit...
hier ligt hij constant er in, pomp staat ook vaak aan overdags maar vooral in de avond als iedereen er uit is want dan heb je idd de volgende morgen een schoon badje ..
wij hadden zo'n bad maar hebben hem weg gedaan, wat een onding zeg, ph weer te hoog, ph te laag, te veel chloor, te weinig chloor, 2 dagen niet de pomp aan, groen bad, bah. Heb nu zo'n rechthoekig grote die iedere dag opnieuw gevuld word, heerlijk!! Maar de pomp haalt niet alleen vuil eruit, zorgt ook voor stroming zodat bacterien geen kans kunnen krijgen, iedere dag moet hij een tijdje aan staan.
Hey bedankt voor jullie antwoorden!! Hij is nu eindelijk vol, en de drijver ligt erin! Nu nog het verlengsnoer zoeken en dan kan de pomp ook aan! En dan kan ik eindelijk een verfrissende duik nemen
in de bijsluiter staat van meeste baden dat je de drijver eruit haalt, op moment dat je het zwembad gebruikt. als je de drijver erna er weer in legt met pomp aan is het water paar uur later weer goed