"recept" voor een jongetje of meisje...?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Guinevere, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    als je een jongen wil moet je lief zn sokken aanhouden!
    En als je een meisje wilt moet ie ze dus uit doen...

Maar euh ik bedoel t niet lullig maar ik vind t wel appart dat je een voorkeur hebt.. als je droommeid nou een jongen blijkt te zijn wat dan? ben je dan teleurgesteld?

mij maakt het echt niet uit wat ik krijg ben dankbaar dat het ons zo snel is geluktm (2maanden).. En hoop voor alle andere meiden die zitten te wachten tot het raak is dat dat senl mag gebeuren..

2. xnancex1

xnancex1 Actief lid

20 okt 2008
    237
    0
    0
    hoi eefjens!

ik wil wel serieus reageren op je vraag, ik snap dat mensen zo reageren maar het is en blijft gewoon een vraag of in ieder geval iets waar je nieuwschierig naar bent!

wanneer je een paar dagen voor je eisprong vrijt zou je meer kans kunnen hebben op een meisje omdat deze zaadjes sterker zijn in het overleven dan de `jongetjes`
    de zaadcellen voor een jongen zijn wel sneller maar houden het dus niet langer uit..

groetjes nancy

3. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    jij begrijpt me!thanx!

enne voor de rest: ik vroeg het me gewoon af!

4. Que

Que Niet meer actief

Ik vindt het raar dat mensen graag willen weten of het een jongetje of een meisje wordt.

Natuurlijk kan je een voorkeur hebben. Ik zou ook graag een jongetje willen maar als je een geslacht kan bepalen dat denk ik dat ze toch eerst wel eens zouden zorgen dat iedereen die graag een kindje wil, dat die mensen makkelijk zwanger zouden worden. Oftewel............ Wees blij als je zwanger bent en het gezond is. Dat het van jouw vlees en bloed is dat het uit jouw liefde van je man/vriend en jouw is. En lekker boeiend wat het geslacht dan is.........................................................................

Ik zou dol blij zijn als ik zwanger ben en het uit kan dragen. Heb helaas afgelopen woensdag een miskraam gehad en ja dat is verveelend maar aan de andere kant (EN GELOOF ME IK BEN NIET GELOVIG) god heeft dit niet gewild...................................................

Iedereen succes die zwanger will worden of inmiddels al is!

5. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Als je hier al bang voor was, waarom dan toch de vraag?
    Wij zijn een paar van de vele meiden die een miskraam hebben gehad.
    Ongeacht het geslacht had ik nu een dikke buik willen hebben ipv helemaal niets!
    Succes met zwanger raken.

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

me 2.....

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij hebben vijf jaar moeten wachten, dan maakt het je echt niet uit of het een jongen of een meid is, welk sterrenbeeld of op welke datum je uitgerekend bent. Zwanger worden en blijven is al zo'n groot wonder! Als je dan een simpel recept wilt hebben zodat je ook nog het geslacht kunt kiezen? Alsof je wat te kiezen hebt... :rolleyes:

8. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Als je maar een gezond kind krijgt, een baby kunt krijgen.. vind ik echt dat je je niet moet bezig houden met geslacht. Maar goed, zo denk ik weer.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    uhm :(
    ik dacht eigenlijk dat deze vraag meer ging om de fabels die er bestaan?

ik heb die vraag ook wel ooit eens gesteld!
    vind het wel grappig om te horen wat de fabels zouden zijn!
    net als bijvoorbeeld; als je naar voor draagt krijg je eenmeid
    een meid steelt de schoonheid van de vrouw enz.

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik kan me het best voorstellen dat er vrouwen zijn die zich eraan storen omdat het niet wil lukken bij hun.
    maar er zijn nou eenmaal een paar feiten en fabels waardoor het geslacht dus bepalend kan zijn en ik kan me ook voorstellen dat iemand dat wil weten en dan miss niet omdat diegene een echte voorkeur heeft maar gewoon omdat het leuk is te weten.

wij hadden ook echt wel een kleine voorkeur hoor bij onze erste we wilde allebei erg graag een meid en dat is het ook gewroden of dit komt omdat we een paar dagen voor de eisprong sex gehad heben weet ik niet want ik voelde mijn eisprong ook en zijn toen ook meteen naar boven gegaan dus dan zou het toch een jongen worden toch. maar er wachte dus waarschijnlijk al een zaadje van eepaar dagen eerder. denk dus dat iedereen stiekem wel een voorkeur heeft maar als puntje bij paaltje komt gaat het toch om het zwanger worden en blijven en een gezond babytje toch.

oh schijnt trouwens ook datj e voor een meid niet zelf klaar moet komen wnt die houden niet van het zure slijm als je graag een jongen wil moet je dus juist wel klaarkomen. of dus je sokken aan hahaha.
    het komt zoals het komt en iet anders. je kunt het proberen te benvloeden maar denk niet dat het wat uitmaakt.

11. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik stel deze vraag omdat ik er graag antwoord op wil en niet om mensen voor hun hoofd te stoten of deze discussie op gang te brengen!

ook stel ik deze vraag omdat er al honderden toppics zijn over moeilijk zwanger worden en miskramen.
    ik snap dat dit heel vervelend is maar ik ga uit van mensen die het snel lukt.
    dus als er GEEN problemen zijn met zwanger worden.

dus als je het niet leuk vind om te lezen dan lees je het niet.

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    je had je vraag ook anders kunnen formuleren had je een hoop ellende bespaard denk ik.. zoals je het nu hebt gevraagd komt t over alsof je ontevreden zou zijn met een jongetje...

13. Trees

Trees Niet meer actief

Inderdaad ik vond je woordkeuze ook nogal apart. Ten eerste het recept voor een jongen of een meisje :( Het is geen tomatensoepje wat in elkaar gedraaid kan worden! En ten tweede stoor ik me aan het woord 'kiezen'. Het kiezen van een jongetje of een meisje?!? HALLO ZEG! Ik neem aan dat ik daar niks aan toe hoef te voegen...?

14. Noetje

Noetje Lid

10 nov 2008
    25
    0
    0
    Ik weet zeker dat iedereen die een wens heeft voor kinderen diep in zijn hart een voorkeur heeft.Was bij ons ook zo. ondanks dat het bij ons op de normale manier niet lukte. Toen het zover was en we de twintig weken echo kregen was het voor ons niet belangerijk meer wat het werd maar of het gezond was.Je snapt de mensen die in de mm zitten pas echt goed als je het zelf meegemaakt hebt.

15. Trees

Trees Niet meer actief

nee hoor dit geldt niet voor iedereen. En ik weet zeker dat ik niet de enige ben die niet ergens diep in haar hart een voorkeur heeft.

16. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    ik ben het met trees eens... Ik denk dat je misschien wel denkt als ik ooit zwanger wordt dan denk ik dat het dit of dat wordt maar niet dat je HOOPT dat het dit of wat wordt... Het enige wat je MAG hopen is een gezond kindje en dat je zwanger mag raken...

17. Noetje

Noetje Lid

10 nov 2008
    25
    0
    0
    shay 01 ik vind dat je het mooi hebt gezegd ben het ook wel met je eens. mensen die het probleem vam moeilijk zwanger worden niet kennen denken er niet bij na dat het voor die mensen die wel het probleem kennen zoiets als een recept voor meisje jongen verkeerd valt.Ik wilde met mijn berichtje laten weten dat je wel kunt denken dat je een voorkeur hebt maar dat je het achteraf anders ervaart.En dat het belangrijkste is dat het kindje gezond is

18. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    wat een gezever weer!
    wij hebben een zoontje en zijn er superblij mee!
    je kan hier niet eens gewoon een vraag stellen blijkt maar weer.

19. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Het gaat ook om hoe je de vraag stelt en niet alleen om de vraag.
    Op dit forum zitten heel veel dames die moeite hebben met zwanger worden en vrouwen die een miskraam hebben gehad.
    Misschien had je daar meer rekening mee moeten houden....

20. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ja nou weet ik het wel , ik heb verdorrie uitgelegd dat ik niemand voor het hoofd wil stoten en dat het niet zo bedoeld was maar het blijft maar door gaan !

en als ik overal rekening mee moet houden kan je niks meer vragen hier.doe alsjeblieft op slot voor ik gek wordt!

Deel Deze Pagina