Hallo iedereen ik zou vandaag dus gaan uitwaaien op het strand , maar nu zijn mijn bijde kids erg verkouden . hoesten dichte neus jongste had koorts gister maar is weer weg, maar ze hoesten allebij erg mijn beleving is dik aankleden en frisse lucht is goed . weg uit de bacterien thuis wat denken jullie Gaan of niet ?
Gewoon lekker weg gaan. Dik aankleden. Uiteraard alleen als ze zich goed voelen. Die zoute lucht is goed voor ze
Gaan, buitenlucht is zo wie zo goed, en zoute zee (moet het wel waaien) zorgt er wel voor dat de neuzen goed lopen, dus vee deel zakdoeken mee
Lekker gaan, buiten is goed voor de verkoudheid (frisse lucht) zee is wat zoutere lucht en is dus ook nog eens helend. Vroeger werd je juist naar zee gestuurd als je ziek was, dus geloof niet dat het kwaad kan...
Gaan!! Mijn man is met de oudste naar het zwembad, dat vond ik een beetje teveel van het goede voor mijn snotterende jongste, wij gaan zo lekker naar de zeedijk met zn 2tjes, inderdaad zakdoeken mee en gaan
dit. Lopen in het zand is zwaar he, wel even het overwegen waard of de jongste die gister koorts had, dat wel gaat redden vandaag.