Hoe gaat dat in zijn werk worden er ook vragen gesteld aan ons of moeten wij alleen het verhaal doen ofzo..??? Weet iemand dit
Je krijgt de gelegenheid om je verhaal te doen, en er kunnen ook vragen gesteld worden. Maar ze gaan niet met je discussiëren, je kunt gewoon je verhaal doen en daar wordt naar geluisterd. Er zitten altijd meerdere mensen tegenover je. Sowieso twee die het woord voeren, een notulist.
Oke tnks.... Dan weet ik dat had er namelijk helemaal geen beeld bij. .. Willen jullie duimen voor me voor woensdag knuff
Je moet het niet zien als een rechtbank-achtig iets hoor. Het verschilt per gemeente, dat wel, maar over het algemeen zit je gewoon in een kamertje met een paar mensen. Veel succes!!
Idd, beetje afhankelijk van wat het betreft? Is het iets bij de rechtbank? Zo ja, welke sector (kanton, bestuur etc.)?
Dat betreft een "Urgentie"-verhaal mbt huisvesting. TS heeft bezwaar aangetekend tegen afwijzing Urgentie door woningstichting.
Ah, op die fiets. Dan heb ik er niks zinnigs over te melden, want daar heb ik geen verstand van. @ TS: Succes ermee!
Ik heb ook een bezwaar 4 jaar terug ingediend voor de afwijzing. Toen kregen wij ook zo hoorzitting. Het was hier gewoon in een kamertje met 4 andere mensen. Daar moest je inderdaad gewoon je verhaal doen en met argumenten komen waarom jij vind dat je de urgentie moet krijgen. Wij kregen overigens gelijk te horen dat we urgentie zouden krijgen dus hier goed afgelopen. Maar niks ''engs'' was het zal maar zeggen Succes