Wie heeft ervaring met gedraaid borstimplantaat?

Discussie in 'De lounge' gestart door jannanas, 12 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hallo,

Ivm een borstamputatie heb ik een borstimplantaat, volledig onder de spier ( ruim een jaar geleden). Nu is deze helaas ineens gedraaid, hij zit dwars! Duidelijk te zien en te voelen. Donderdag kan ik bij de plastisch chirurg terecht maar ik maak me best wel zorgen. Wie heeft dit ook wel eens gehad en is dit zonder operatie op te lossen? Ik baal er zo van....de operatie en het herstel waren zo goed gegaan en het resultaat was echt netjes geworden. Nu ligt voor mijn gevoel alles weer open....

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat balen meid.. heb je indertijd niet op een forum gezeten met meiden met een implantaat? Dat je daar nu weer terecht kan? Ik heb een dieplap gehad- en zie nog steeds zoveel vragen beantwoord op de fb pagina voor dames die het ook gehad hebben. Ik lees dat dit vaker voorkomt, dus vast mensen te vinden die hun ervaringen kunnen vertellen.. heb je er gelijk meerderen.. Sterkte! Snap dat je een beetje klaar bent met het gedonder nu.. gewoon rust aan je lijf..

3. IkbenTess

IkbenTess Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Jeetje zeg! En hij zit onder je borstspier?? Ik heb ook 1 implantaat onder mijn spier (aangeboren afwijking, van nature maar 1 borst) en deze zit al 19 jaar goed. Wist niet dat dat kon. Dat zal wel mri worden vrees ik en dan correctie.. ben benieuwd wat de chirurg zegt. Veel sterkte zeg, daar zit je ook niet op te wachten :(

4. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik heb wel op de Amazones meegelezen. Ik las dat het inderdaad kan gebeuren maar eigenlijk niet hoe en wat verder. Facebook heb ik niet.
    @ikbentes: hij zit inderdaad onder de spier.

Ik ben inderdaad klaar met het gedoe aan mijn lijf. Dit rakelt de dingen weer even op, terwijl het zo goed ging...en ik wil zo graag weten hoe nu verder. Zaterdag gaan we ook nog op skivakantie, maar kan dat wel? Of kan hij nog verder draaien bv? Veel vragen! Hopelijk weet ik morgen meer.

5. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik zou het navragen op forum. Ben zelf lid van Facebook pagina voor mensen met genmutatie. Daar hebben veel mensen implantaat. Ik zelf ook, na borstkanker. Ik denk dat het een operatie wordt, maar kan het niet met zekerheid zeggen.

Deel Deze Pagina