Beetje gekke titel misschien, maar herkent iemand dit? Kleine moet altijd huilen als o.a. mijn broer/zwager/vrienden tegen haar praten of haar aandacht geven. Het lijkt alsof ze schrikt. Bij haar papa heeft ze dit gelukkig niet.
Ja hier is het een fase Rond 9/10 maanden was het ergste, zelfs zwager en opa die Siem wekelijks zag was het brullen... Nu steeds minder, maar ook meer eenkenning
Waarschijnlijk praten ze harder/zwaardere stemmen? Mijn dochter was totaal niet eenkennig, behalve rond de 9 maanden en toen had ze het bij oude vrouwen. Dus echt vrouwen met rimpels en grijs haar. Bij oude mannen dan weer niet.
Had mijn dochter ook rond die leeftijd, alleen al als ze mijn broer ofzo zag begon ze te brullen.. is nu gelukkig helemaal over.
Mijn zoontje heeft het ook bij mannen. Bij mama in de armen is het prima, lachen zelfs. Maar als hij dan op schoot gaat oid dan is het huilen. Hier gaat het al een tijdje zo, niet echt een fase
Mijn dochter is 13 maanden en doet dit ook al heel lang. Bij mijn vader, die ook nog eens heel lang en erg enthousiast is, zet ze het vaak meteen op een huilen. Met fases gaat het goed, maar over het algemeen is het huilen. Net als bij mijn zwager en buurman. Echt alleen bij mannen, komt denk ik door de stem en omdat het in haar ogen hele grote mannen zijn Grappige is wel dat ze na een kleine 10 minuten diezelfde mannen begint uit te dagen en begint te dollen met ze. Ik hoop dat het binnenkort eens overgaat want ik vind het voor m'n vader wel heel sneu. Hij is altijd zo enthousiast als ie haar ziet, en dan krijgt ie dit...
Niet zozeer bij mannen, maar wel bij een donkere uitkijk (donkere brillen ook), zware stem etc. Begon hier ook al vroeg (kan me niet herinneren dat het überhaupt niet zo is geweest) en het is nog niks minder... Hoopvol hè?
Hier gelukkig een meisje die alleen begint te huilen als ik hoest wanneer zij in de box ligt Stiekem vind ik het eigenlijk best schattig Gemeen van mij! Misschien dat ze later ook nog zo'n fase krijgt waarbij mannen eng zijn. Zoontje van een vriendin van mij moest alleen huilen bij kale mannen en mannen met kort haar.