Mijn zoontje krijgt geen pap nu maar ik was gewoon nieuwsgierig. Stel dat mijn zoontje straks in de ochtend een bordje pap eet. Wat geven jullie dan voor pap? Ik zie overal die bambix pakken staan maar op elk pak (behalve de eijstebloem) zie ik suikers staan. Is er een ander alternatief? (misschien wel iets heel simpels wat ik over het hoofd zie haha )
Ik heb hier pap staan van de Lidl, daar zit geen suiker in. Wel een heel klein beetje zout, maar dat is echt maar een klein beetje, veel minder dan in een boterham.
Ik vroeg het me ook al af , dan ga ik eens opzoek naar biobim.. Fijn dat er ook nog pap is zonder suikers
Fijne granen (6 maanden?) van Bambix, ik heb nooit andere gekocht want die is inderdaad gezoet. Ik gebruik ook graag de pappen van Biobim maar ook daar heb je een banaanversie en in de muesliversie zit ook suiker. Dus ook even de verpakking checken. Verder superpap.
In ieder geval, koop geen voorverpakte papjes van o.a. Nestlé of pyjamapapjes, dat is zo'n suikerbom, dat is echt niet nodig.