Wou even melden dat ons hondje speciaal voor de beeb op cursus is gegaan en is geslaagd...en dat op 5,5 jarige leeftijd groetjes!
Sow, braaf zeg! Wat voor cursus was het? Gehoorzaamheid? of iets speciaals? (ik heb er twee namelijk)
gehoorzaamheid. hij heeft nooit een cursus gehad en was dus ook de oudste...maar ook de beste hij had de meeste 10nen gehaald! (mocht een kadootje uitzoekken haha) hij reageerde zo goed op de aandacht dat we na de beeb behendigheid willen gaan doen. ow...hij bedankt jullie voor de felicitaties
Gefeliciteerd! Behendigheid is erg leuk. Wel confronterend als je zelf een slechte conditie hebt. Hihi, mijn hond moest steeds op mij wachten.
Wat grappig, wist niet dat daar een speciale cursus voor was, of heb je hem gewoon op cursus gedaan, zodat hij beter luisterd? Goed van je hond.
de bedoeling is luisteren Meliske maar ja doen wij ook niet altijd hahaha gefeliciteerd tweeling met zijn goede afronding van de curses
haha 5,5 en geslaagd goed hoor! mijn hond is 3 maar die heeft eigenlijk ook nog wel zo'n cursus nodig
Nou gefeliciteerd hoor. Altijd leuk als ze er voor slagen. Een van onze honden ( heb 2 newfoundlanders) heeft ook op iets van 4 jarige leeftijd zijn diploma voor gehoorzaamheid gehaald. En dat we thuis kwamen had mijn man een rugzak aan de vlaggenmast geknoopt hahaha. Was erg leuk. Iedereen zich af te vragen waarom die daar hing. 8)